16.11.2007

JCrew Kolye ve 90ların etkisi (mi?)

Önce bir soru! Bu kolye güzel mi yoksa değil mi? Bu kolye kırmızıyla mı daha güzel gitmiş yoksa maviyle mi? Bu kolye spor mu yoksa şık mı? Ben tercihimi belirtmişim :)) Ama bu kadar iri bir kolye takılır mı, bilemedim. Pek de cazip gelmedi. Ama JCrew katalogunda bol bol yer verdiğine göre, bir bildikleri vardır;

JCrew Kolye






















Bir de JCrew katalogunda bu iki fotoğraf dikkatimi çekti. Soldaki gibi tshirt altına kabarık etek ve spor ayakkabı giymek tam 90ların sonlarına özgü! Sanki 1998-99 Mango kataloguna bakıyorum! :) Bende hala duruyor da! Sağdaki elbise tam benlik! Bunu kombinasyonu giysem, kendimi tam bir "balık" sanırdım. Çok rahat, klasik-spor ve pullu! Daha ne isterim!

Jcrew 90lar etkisi mi?

2 yorum:

Deniz dedi ki...

Siyah elbise çok güzel. Mavi elbise de... Vallahi bu hasta halimde bir de ağzımın suyu aktı :) Ben siyah elbiseden istiyorum... Büüüü

bembi dedi ki...

ben de istiyorum :)))