26.11.2007

Madeline Weinrib

Seviyormuşum meğerse dekorasyonda etnik etkileri. Eve yaşanmışlık hissi veriyorlar. Başlarda sık sık yastık, mider bakardım internetten. Baktıkca da yer verirdim blogumda. Benim gibi evinde minder, yastık kullanmayı sevenler için faydalı olabilir diye düşünerek hepsini Minder etiketinde sıraladım. Bunlarsa Madeline Weinrib ürünleri. Amerika, Kanada ve Portekiz'de satılıyor. Türkiye'de oturanlar için benzer ürünleri hatta daha da güzellerini bulmak zor olmasa gerek :) Bir de böyle iki kilim bulsam evim için. Eski hissi veren, güzel renkleri olan.. İlgilenenler için, Madeline Weinrib'de halı seçenekleri de var..

2 yorum:

yass dedi ki...

1. yastık yasemının olur musunnnn? alttakı yastık eger bembinin olmak isyemezsen ben de alabılırım seni

bembi dedi ki...

olsun tabii ki yasscim ;)) baktıkca beni hatirlasin :)