12.11.2007

Mudo Concept 2008 Hediye Kataloğu

Yılbaşı yaklaşıyor. Vitrinler süslenmeye başlanacak. Herkes yavaş yavaş hediye telaşına düşecek. Mağazalarda birçok hediye seçeneği sunulacak. Yine de en güzel hediyelerden biri, sevdikleriniz için birer fidan dikmenizdir. Bu konuda daha önce yer verdiğim linkleri buradan görebilirsiniz.

Mudo Concept 2008 Hediye kataloğu çıkmış bile. Bu hediye kataloğunu Mudo mağazalarından edinebilir veya emecmua.com adresinden görebilirsiniz.

Mudo Concept 2008 Hediye Katalogu

7 yorum:

YAŞAMDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

YENİ YIL FİKRİ BİLE BENİ HEYECANLANDIRIYOR..
SEVİYORUM O IŞILTIYI PARLAKLIĞI HEYECANI..
İSTİYORUM Kİ HEP YENİ YILDA KAR YAĞSIN..
HO HO HOO :)

Esra :) dedi ki...

hediye seçmek çoğu zaman keyif verse de ne alacağına karar veremediğin zaman eziyete dönüyor.

KadıncaBlog

cocuklacocuk dedi ki...

Mudo concept'in özellikle home kategorisindeki kataloglarını çok seviyorum,
Ama asıl güzel olan fidan dikmek, ilgili yazını da okudum kolaylaştırılmış işlemler o zaman bize düşen daha fazla kişiye duyurmak bu fidan hediyesini.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

teşekkürler...
çok güzel bir katalog ,zevkle inceledim...

www.edasuner.com dedi ki...

Bende geçen hafta yılbaşı katalogları eklemiştim gerçekten çok zevkli oluyor bakmk

Deniz dedi ki...

Katalog çevirmek çok zevkli oluyor, özellikle yeni yıl gelirken :) Benim için mühim olan sadece bakmak. Almaya kalkmadığım sürece sorun yok :) Tepe Home'da başım dönüyor ışıltıdan... Bir sonraki buluşmamızı orada yapalım mı :) Parlak parlak :)

daphne dedi ki...

hediye alma/verme sezonu geliyo di mi yaşasın :))