13.11.2007

Pull and Bear Kış 2007-2008

Pull and Bear mağazasına yolum düştüğünde, erkek bölümünde o kadar çok vakit geçiriyorum ki, bayan bölümüne bakmaya zamanım kalmıyor. Favori erkek giyim markalarımdandır. Web sayfasını ziyaret ederseniz yer verilen ürünlerin fiyatlarını Ytl olarak görebilirsiniz :)) Bayılıyorum markaların ürünlerini ve Ytl olarak fiyatları görebildiğim web sitelerine! Seçtiklerimden sadece bir kaçına yer veriyorum. Niye mi? Bu blogda gezip gördüklerime veya deneyip beğendiklerime yer veriyorum sadece. Kasıntı yok. Zaten blog bannerinda da yazıyor. ;) Bugün sadece bu boz-bulanık birkaç Pull and Bear ürününe yer vermek istedim, bence kafi. Yeşil kemer benim, deri çanta Melon'un olsun;

Pull and Bear Kış 2007-2008

2 yorum:

Biyo dedi ki...

Şapkayı rica edimm:)

yeliz dedi ki...

Bengi, kemerden bende istiyorum!