13.11.2007

RealAge - Gerçek Yaşınızın Adresi

RealAge, Prof. Dr. Mehmet Öz ve Prof. Dr. Michael F. Roizen'ın oluşturdukları çok güzel bir uygulama, çok kapsamlı bir sistem. Ben RealAge'i NTV'de görmüştüm. O günden beri sayfaya üyeyim. Sağlığınızla ilgili iyi şeyler neler yapabileceğinizi öğrenmek ve genç kalmakla ilgili yeni yazıların, testlerin ve haberlerin e-posta adresinize ulaşmasını istiyorsanız üye olmanızı öneririm. Herkesin faydalanabileceğine eminim. Özellikle bilgisayar başında çalışanları kendilerine getirmek için birebir! :) RealAge'de ilgimi çeken son yazı İş Yerlerinde Radyasyon Tehlikesi başlıklı yazıydı. Gerçekten moralim bozuldu!! :(

2 yorum:

Deniz dedi ki...

Ben geçen yıl yapmıştım bu testi. 1.6 yaş büyük çıkmıştım, bir de hava ile yapmıştım ki sorma :) O kadar emindim ki 3 yaş küçük çıkacağımdan :))

GİZEM ŞIVKA PİDECİ dedi ki...

Vaaay, cok begendim bu sayfayi.

Son zamanlarda baktigim en guzel sayfa.