1.11.2007

Mısır ve Taschen

Güzel Sanatlar'da okurken Mısır sanatı ve Mısır tarihi hakkında Türkçe yayımlanmış kitapların neredeyse tümünü okumuş, televizyonda gösterilen tüm Mısır belgesellerini defalarca izlemiştim desem yalan olmaz. Bu Mısır takıntısı nereden geliyor emin değilim, engel de olamıyorum. :) Taschen yayınlarını da seviyorum, zaman zaman Kitap etiketi ile yer veriyorum. Durum böyle olunca heyecan duyarak bu kitapları "okunacak kitaplar" listeme ekledim;
Taschen Yayınlarından Mısır Konulu Kitaplar

2 yorum:

cocuklacocuk dedi ki...

mısır benim de çok ilgimi çekerdi, 9 yılönce gitme fırsatı bulduğumuzda da hayran olduk tabi eski mısır'a...ama eski mısırda yaşayanların şimdikilerin ataları olduğuna inanmak biraz zor...bu arada soldaki Atatürk fotoğrafını çook beğendim

bembi dedi ki...

bu kadar köklü ve muazzam bir uygarlıktan sonra gelen kültür ne kadar farklı değil mi :) ben gitmedim mısıra, çok isterdim :))

Atatürk fotoğrafına tıklayarak, orjinalini ve daha fazlasını bulabilirsin sevgili cocuklacocuk :))