28.12.2007

Çanta ve Çocuk etiketlerinde yılın birincileri ;)

Çanta mııı?! Benim için Miu Miu her zaman birinci sırada geliyor! Bugün Mordolap'ta yayınlanan "2007'nin Aklımda Kalan Çantaları" başlıklı yazımda da söylediğim gibi, ben bu çantayı yemek istiyorum! Aklımda başka çantalar da var elbette. Daha fazlasını bu yazımda bulabilirsiniz. Mordolap'ta yayınlanan diğer yazılarıma ise buradan ulaşabilirsiniz.

I Love Miu Miu






















Bu yıl Çocuk etiketine eklediklerimden ise, Şeker kız Matilda ve Şeker baba Heath Ledger'ı seçtim. Çünkü ikisi de çocuk ikisi de çok tatlı!


Matilda Heath Ledger

10 yorum:

cekirdeksizuzum dedi ki...

ben ufaklığın beresine takıldım, ördürsek mi annelere:)

fikriminincegülü dedi ki...

Bebişin gözlüğü çok tatlı.:)

Gulbaharb dedi ki...

heath ledger DAN BEMBİ hoşlanıyor!
:)

Yeliz dedi ki...

botunu sevsinler, trendi takip ediyor baksana Bengi:) çok şeker allah bize de böyle tatlı çocuklar nasip etsin!!

yass dedi ki...

bembıcımm ben bu cantayı uygun fıyata ama su an hatırlamadım gumussoy pasajında gordum tunalıda:P

sıyahı olsaydı alacaktım:P

bembi dedi ki...

olabilir aslında çekirdeksizüzümcüm! eminim sen de örebilirsin ama ben asla ;))

çok tatlı çok figcim ;)

tarzından hoşlanıyorum, doğrudur gülharab ;))

isteyenlere nasip etsin yelizcim ;))

gerçekten mi yass? hangi kattaydıı? :)) sahtesi bulunabilir tabi ama ben gerçeğini yemek istiyorum!! :D

yass dedi ki...

evet evet.. tunalıdan esata dogru cıkacaksın.. en sonuna dogru gumussoy pasajı var. zaten gırısınde orjınallerını satan bı yer var ama bu tarzı gormedım orda.. pasajın ıcınde ust katta kı zatn kucuk yer tek canta satan mekan.. orda kırmızısı ve kahvesı var.. ben alamadım tanıdıım bırı alsın barı:P

bembi dedi ki...

tamamdır, teşekkürler yass ;) bir dahaki tunalı ziyaretimde ertuğ pasaja uğramam şart oldu ;))

yass dedi ki...

ertug nerden cıktı yahuu gumussoy pasajı :)

bembi dedi ki...

neyse işte gümüşsoy pasajı :)