6.12.2007

Anthropologie Çantalar

Anthropologie'degezmesi bile çok güzel. Kendime sanal olarak bir kaç çanta seçtim. Seçtiklerim arasında seçim yapmakta zorlandım. Hatta yine Aklımdan bir çanta tuttum oyunumu mu oynasam diye düşündüm. Bu günlerde pek bir oyuncu oldum :))

Üzerine tıklayınız.. Tık tık.. :)












Çanta krizim tuttu sanıyorum. Hala büyük bir çanta alamadım, sanırım sorun bu :) Şu beyaz çantaya benzer bir çantam var. Geçen gün ablam, çantamın gülen bir suratı olduğunu gösterdi! Bu beyaz çantanın suratı da aynı :)) Neyse, hem bayılmadım hem de pek eleyemedim. Hepsi bana uyar aslında. Kapının zili çalsa, açtığımda bu çantaları paketlenmiş bulsam eşikte "aman da bunlar ne böyle be" demem. Hepsini dizi dizi kullanırım ;)

8 yorum:

Chocolatecan (özlem) dedi ki...

bembicim ben şu sol alttaki kuşluya bayıllldımm, çok şekermiş.
bende bi kaç senedir büyük bir çanta istiyordum, bu sene buldum aldım nihayet hemde burnumun dibinden beşiktaş çarşıdan. çok güzel çantalar var siparişde yapıyorlar. çok beğendiğin birşey varsa resim yada çizim yolla yapabilirlermi bi soralım.

çilem dedi ki...

ben kendim için üst sıradaki 1,3 ve 4 numaralı çantayı istiyoruuum :)

Yeliz dedi ki...

Büyük çanta kullanmaya o kadar alıştım ki ufak çantalar gardropta bekliyor:)yaza elde tutulan küçük çantalar moda olsa da ben büyüklerden pek vazgeçeceğimi sanmıyorum.Bunlardan bana da birer tane lütfen:)))

fikriminincegülü dedi ki...

Öyle bir paket de benim kapıya bıraksalar. Lakin her çantaya uygun birer çizme de olsun lütfen. Çok rica ediciiim.:))

Esra :) dedi ki...

dolabım çanta ve ayyakkabı dolu ama yine de yetmiyor. alışveriş merkezine her gittiğimde nedense!! kıyafetten çok ayakkabı ve çantaya ihtiyacım oluyor.

bembi dedi ki...

aa gerçekten yapiyorlar mııı süpermiş Özlem! :)) çok beğendiğim var tabii, olmaz mı! Prada, Miu Miu'lar var ;D İstanbula gelirsem birlikte gideriz belki ;))

Ben de çok sevdim Çilem ;) 4 de çok farklı, güzel di mi. Tam kış çantası! :))

Birer tane gönderiyorum Yeliz'ciğim!! Büyük çanta istiyoruuum! :))

Fig'cim ayıp ettin!! Her çantadan birer tane, yanında da birer çift çizme gönderiyorum. Birer atkı ve eldiven de benden hediye! :D

Aksesuarlar çok büyük kurtarıcı olabiliyorlar Esra. Ben de çok severim ayakkabı ve çanta bakmayı :))

Pıtırcık dedi ki...

selam ,
beyaza ve yanındaki kumaş olanına bittim.Bende çanta istiyorumhembüyük hem uygun fiyatlı olsun mümkünse

bembi dedi ki...

indirim zamanı heryerleri gezmemiz gerekiyor Pıtırcık :D