27.12.2007

Ayakkabı Etiketinde bir numaram!

Yeni yıla girmemize çok az kaldı. Bu tip kutlamala zamanlarında heyecan duymuyorum ama ne zamandır da bu anı bekliyorum! ;) Neden mi? Blogumda hep ilgimi çekenlere ve sevdiklerime yer veriyorum. Yıl biterken, her etiketten en en en çok sevdiklerimden birini seçmek istiyorum. Önce A harfi ve Ayakkabılar! Meğer ne kadar zormuş seçmek! Zaten çoğuna ayıla bayıla yer vermişim!


















Bir süre düşündükten sonra Ayakkabı etiketi altında yer verdiğim tüm bu ayakkabılar arasında en en en çok sevdiğim ayakkabının bu sarı Loeffler Randall olduğuna karar verdim! Natalie Portman da bu ayakkabıların pembesini giymiş, tam şeker olmuştu! Ah keşkem, keşkem, keşkem!

8 yorum:

beyhan dedi ki...

natalie de ayakkabı da harika! ama sarısı daha güzel...

Gizem de Brx. dedi ki...

Himmm ben de istiyorum, kemik rengi de olur hatta varsa

muzur dedi ki...

slm ben neslihan harikayaa.com da bir ayakkabı beendim ve onlara nasıl ulaşabileceimi bilmiyorum bana burdan yardımcı olabileceklerini söleyen bi mail geldi nolur bana yardımcı olun nerde bulabilirim onu ben

bembi dedi ki...

merhaba neslihan, harikayaa.com ile bir ilgim yok :) ayakkabıya yer verdikleri için zannediyorum markasını biliyorlardır. fakat gönderirseniz, biliyorsam, elbette severek yardımcı olurum.. :)

muzur dedi ki...

peki ben onlara nasıl ulaşabilirim yada size ayakkabının resmini nasıl yollayabilirim

bembi dedi ki...

bengigencer@gmail.com a mail atabilirsiniz

muzur dedi ki...

yardımlarınız için çok teşekkürederim bu ayakkabıyı bulmalıyım nolur bilmiosanız bile ulaşabileceim bi yer warsa söleyin

bembi dedi ki...

elbette! mail gönderdim size umarım yardımı dokunur :) www.mordolap.com a üye olup forumda sorabilirsiniz!