28.12.2007

Bahçe, Banyo, Büyük Beden

Dekorasyon deyince, bahçe en sevdiğim alanlardan biridir! Baharda özenle düzenlediğim minik bahçemi yazın susuzluk nedeniyle sadece atık mutfak sularıyla sulamıştım. Artık az su isteyen, dayanıklı bitkilerle donatmayı hedefliyorum. Lakin su sorununa hiç bir şekilde kalıcı çözüm getirilebileceğine inanmıyorum. Neyseee. Yıl boyunca Bahçe etiketinde sıraladığım konular arasında en en en çok bu Horcow taş saksıları sevdiğimi farkettim!










Ve tabii Banyo etiketi! Aslında banyo etiketindeki herşeyi seviyorum. Ürün olarak Kırlangıç zeytinyağlı sabunu seçtim. Hala kullanıyorum ve çok seviyorum!

Kırlangıç zeytinyağlı sabun
















Büyük Beden etiketinde ise favorim Liv Tyler Diyeti! Bedenin ne kadar büyük olduğu önemli değil. Zaman zaman her bayanın vermek istediği kiloları olabiliyor. Önceki ve sonraki hallerine bakınca ilham perisi Liv Tyler Diyeti, büyük beden etiketindeki favori yazım!

2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Büyük beden görmediğin için bu yazıyı seçmişsin sanırım :))
Yanlış anlama yazı güzel de büyük beden konusu için biraz kilo eksik :))

bembi dedi ki...

Tabii ki, haklısın AsortikKrep ;) Sadece büyük beden etiketinde bunu sempatik bulup seçmişim. Yoksa büyük beden konusunda gelmiş geçmiş en güzel yazı değil elbette!! :D Sevgiler ;)