13.12.2007

Body Shop 3 al 2 öde!

BodyShop'ta yine bir avantajlı haftasonu indirimi geliyor. Bu kez tüm yeni yıl hediye setlerinde 3 al 2 öde promosyonu yapmışlar. 15-16 Aralık tarihlerinde %25 indirim yapılacakmış. Love Your Body Club üyelerine ise bu indirim 14 Aralık Cuma günü, yani yarın, bir gün erkenden başlıyormuş. Geçen seneki indirimden bu yana favorim hindistan cevizli BodyShop ürününleri. ;)

Body Shop 3 al 2 öde!
















Eğer BodyShop'tan dudak kremi almayı düşünüyorsanız, bu mavi dudak kremlerini tercih ederek, "Aile İçi Şiddete Sessiz Kalma” kampanyasına katkıda bulunabilirsiniz;

Aile İçi Şiddete Sessiz Kalma

2 yorum:

Yeliz dedi ki...

Bengi'cim White Musk serisini çok beğeniyorum!!kullandım ama doyamadım, hafta sonu alsam mı?:)şu ortadaki turuncu olan yasemin kokulu parfümünden aldım bitmek üzere gayet güzel:) senin önerdiğini de bakacağım.

bembi dedi ki...

white musk serisini çok sevdiğim arkadaşım sayesinde keşfettim ben de Yeliz'cim :)) çok güzel gerçekten :D