28.12.2007

Bu yıl Elbise ve Erkek Giyimde bir numaralarım!

Elbise etiketinden yılın en iyisini seçmek çok zor! Ama daha önce de söylemiştim, olmuşken Valentino olsun! Bu sarı ve kırmızı elbiseler çok sade, çok zarif ve çok güzeller!

Valentino























Erkek Giyim etiketinde seçim yapmaksa çok kolay! Çanta da Miu Miu diyorsam, erkek giyimde Johnny Depp derim! ;) Başka söze gerek duymuyorum!!! Lakin en rahat uyku pozisyonu başlıklı illüstrasyonumu da hatırlatmadan geçemiyorum!

Johnny Depp

5 yorum:

Deniz dedi ki...

Sarı Valentino, Naomi Watts'ın geçen Oscar törenlerinde giydiği elbisesine benziyor. O da Valentino idi. Allahım artık ben de elbiselerin tasarımcılarını aklımda tutabiliyorum :)) Watts'ın elbisesi de, daha önceki bir Oscar töreninde Cate Blanchett'in giydiği bir sarı elbiseye benziyordu. Valentino fiyonk sever. Eteğindeki fırfırsal detaylar çok özenli. Kırmızı ise muhteşem. Valentino kırmızısı. MiuMiu benim için Bengi demek :) J.Deep ile ilgili yorum yapmasam daha doğru olur sanırım :)

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

DENİZ..GÜLÜMSETTİN SABAH SABAH BENİ HARİKASIN..VALLAHİ BEMBİ BİZE SAĞOLSUN HARİKA SEÇİMLERİYLE ZEVK VE STİL SAHİBİ İNSAN YAPACAK..

Yeliz dedi ki...

özellikle göğüs altında fiyonk olan modelleri seviyorum sevimli duruyor! ikisini giymek isterim Bengicim, sen seç birini bana yolla yeni yıl hediyem olsun:)

KelebekNehir dedi ki...

Jonny Depp kendine güven abidesi gibi...
(Kelime doğrulamayı kaldır bence:()

bembi dedi ki...

Alemsin ablacım! Ben de sana diyecek bişe bulamadım! :))

o nasıl söz Kıymet? duyan da seni yanlış tanıyacak! senin ne kadar zevkli, tarz sahibi ve süper tercihler yapan bir insan olduğunu anlayamayacak!

İkisi de senin yılbaşı hediyen olsun öyleyse Yelizcim! Kırmızı yılbaşı gecesinde süper olurdu ;D

Kelime doğrulamayı kaldırdığımda spam yorumlar geliyor malesef kelebeknehir :)