28.12.2007

Dekorasyon ve Doğal Yaşam etiketlerinde bir numaram!

Dekorasyon etiketinde 108 tane yazım var. Arasından seçmek yine zor oldu. Sonunda en çok sevdiklerim ve en çok sahip olmak isteyeceklerim arasında bir güzel eleme yaptım ve Amelie filminden hatırladığımız Micheal Sowa'nın posterlerini ve domuzlu figürlü lambasını seçtim! Hem posterlerine hem lambasına sahip olmayı gerçekten de isterdim!

Micheal Sowa Amelie



















Doğal Yaşam etiketine gelince.. Seçmek gerçekten çok güç! Çünkü elimden geldiğince, yapabileceğimiz bir çok şeye yer vermeye çalışmıştım. Vakti olanların Doğal Yaşam etiketini incelemelerini öneririm. Fakat acı bir gerçek de var, artık küresel ısınmayı durdurmamız veya geri almamız mümkün değil. Bu yüzden Blog Action Day için National Geographic dergisinden yaptığım alıntıyı ve Al Gore'un konuşmasını içeren Sadece 35 Yılımız Kalmış başlıklı yazımı seçiyorum.

Doğal Yaşam

2 yorum:

cocuklacocuk dedi ki...

Doğal yaşamla ilgili yazılarını daha bir seviyoruz. acı gerçeklerlerin farkında olan kaç kişi var acaba?

bembi dedi ki...

gerçekten mi sevgili çocuklacocuk? ben de çok daha sık doğa hakkında yazmak istiyorum. ama ne zaman başlasam öfkeleniyorum, asabım bozuluyor ve sonuçlandıramadan vazgeçiyorum.. :(