27.12.2007

İki ünlü bebek; Shiloh ve Violet

Son zamanlarda pek gezinmiyorum, birşey de yayınlamıyorum. Ama bu iki bebeği çok seviyorum o yüzden yer vermek istedim. Shiloh cips yiyor. Yine çoook tatlı ve yine gülümsemiyor ;) Pek tatlı süt bebek! Ama cips yemesin, ne kadar zararlııı!!!

 nouvel jolie-pitt











Violet ise hem annesi Jennifer Garner'a hem babası Ben Affleck'e çok benziyor ve çok güzel bir kız. Yeşil kapşonu ve kırmızı kurdelesi çok hoşuma gitti! Glamour dergisi Jennifer Garner'ı yılın kadını seçmişti. Sanırım seçimlerini yaparken, kızı Violet ile parklarda bahçelerde rahat rahat geziyor olmalarının da etkisi vardır. Pek tatlı, pek ilgili anne görüntüsü veriyor;

Violet Affleck











Büyük görmek için fotoğraflara tıklayınızzz...

2 yorum:

cocuklacocuk dedi ki...

cips yedirilir mi o küçücük prensese?
çok tatlılar her ikisi de

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

AY AY AYYYYY
KIZ ÇOCUKLARI..ALLAHIM O NASIL BİR KURDELA..NASIL YAKIŞMIŞ..O NE SEVİMLİLİK..ÇOK ŞEKERLER ÇOKKKK