5.12.2007

Liv Tyler Diyeti

Ne zamandır yayınlamak istiyordum ama bir türlü fırsat bulamadım. Eh, artık paylaşayım istedim Liv Tyler Diyetini! Doğumdan sonra çok kilo almış Liv Tyler. Neredeyse muffin ve keklerle besleniyormuş. O kadar kilo almış ki magazin dergilerinde "Yeniden hamile!" diye haber yapmışlar. Bu yazıları görünce "Tamam, buraya kadar!" demiş ve zayıflamaya karar vermiş.

Liv Tyler Diyeti












İyi ki de öyle yapmış! Bu yazı için fotoğraf seçerken, özellikle dergilerden değil günlük hayatından seçmeye çalıştım. Dergilerdeki fotoğraflarındaki hileleri bizi yanıltmasın diye ;) Tüm fotoğraflar LovelyLivTyler.com'dan alıntıdır.

Liv Tyler Diyeti











Veee, işte diyet listesi; Şöyle çevirdim;

Egzersiz planı
Haftalık
İlk iki hafta yedi, sonrasında iki ila üç kez.
Önerilen egzersizler
İki kez 15 dakikalık karın, göbek çalışması. Ardından 45 dakika koşu, yüzme veya bisiklet gibi kardiyo çalışması. Üç kez 45 dakikalık, denge topu ve ağırlık içeren kardiyo sıkılaştırma-şekillendirme çalışması.

Beslenme;
Kahvaltı
Mantarlı çırpılmış yumurta ve hindi salamı veya ıspanak ve brokoli, yumurta beyazı ile yapılan frittata (italyan omleti)

Öğle Yemeği
Tavuk göğsü ve yarım tabak ıspanak veya somon ve yarım tabak haşlanmış brokoli

Ara Öğün
Düşük yağlı yumurta salatası veya tam tahıllı hardal ve sukestanesili ton balığı salatası (bu ne bea?!)

Akşam Yemeği
Hindi lazanya ve ıspanak veya mantar ve ıspanakla ızgara somon

14 yorum:

İşitmeKaybı dedi ki...

bembicim,somon,brokoli türü şeyler türk bayanlarının alışabildiği birşey değil henüz...ama ben de isterdim böyle innncecik oluvermek...

KIKI'S DESIGN dedi ki...

heh ilk defa bu kadar lezzetli bir diyet listesi görüyorum:)
öpüyorum bembiciim:)

cekirdeksizuzum dedi ki...

şişmanken bile güzel
bu spor faaliyetlerine can dayanmaz:)

Deniz dedi ki...

Biz bir spor-diyet kardeşliği mi kursak tüm dertlilerle :) Vallahi bravo Liv Tyler'a

YAŞAMDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

BU ISPANAK İNADI NEDİR?BEMBİ..AMA BU GÖRÜNTÜ ISPANAK SAYESİNDEYSE DENEMELİ ;)

Chocolatecan (özlem) dedi ki...

allahım gerçekmi bu.
resimler öncesi ve sonrasımı hakikaten.
ne kadar zamanda vermişki bu kiloyu
ayyy çok heyecanlandım.
bende kilo vermek istiyorum yaaa çok istiyorruuum :((

Esra :) dedi ki...

kişinin kendine göre bir diyet ve spor programı oluşturması daha sağlıklı olmaz mı?

bembi dedi ki...

kendi adıma konuşayım, spor yapmak alışamadığım şeydir! mümkünse hiç yapmayayım sevgili İşitmekaybı :))

Haklısın aslında, lezzetli bir menü bu Kikicim! :))

bu kadar sporu yapsam zaten ne yediğimin önemi yoktur di mi sevgili çekirdeksizüzüm :)) rüyamda görürüm bu kadar sporu! :D

Aynen katılıyorum ablacım :)) yaşasın diyet kardeşliği.. hem liv tyler a da gönderme yapar.. yüzük kardeşliği :P

bembi dedi ki...

aaaa ıspanaksız olur mu Kıymet! Ispanaklı omlet, ıspanaklı börek, ıspanak salatası!! nam nam :)) valla ıspanak işe yarasa ben kilo problemi yaşamazdım :) spor gerek diyorum.. başka bişi diyemiyorum ;))

Özlem'cim ne kadar sürede verdiğinden emin değilim ama çok çok uzun sürmediğini biliyorum. 13 kilo verdiğini okumuştum yanlış anımsamıyorsam!

Tabii ki sağlıklı olur Esra! :)) Beslenme uzmanına gitmek gerekiyor! :)

YASEMİN dedi ki...

merhaba bembi,
yeni keşfettim siteni, çoook tatlı!
10 ay önce doğum yapmış ve hamileliği esnasında 36 kilo almış olan ben, iyi bir rejimle hem de süt vermeye devam ederek,21 kilo vermiş bulunmaktayım. Yani doğumda verdiğim 9 kiloyu da koyarsak bu oldu 30 kilo. Allahım ben bile şok geçirdim şimdi!
Kendimle gurur duyuyorum valla!

bembi dedi ki...

çook teşekkür ederim Yasemin ;D hoşgeldin ve bravo!! harika kilo vermişsin!! :)))

Gulbaharb dedi ki...

ben bu diyet listesini uygularsam bir on kilo alırım .Ama bu egzersizlerle birlikte yaparsam bir 10 kilo veririm.Elde yine sıfır kalır. :)

bembi dedi ki...

Neden kilo alasın ki Gulharab, listedeki yiyeceklerin kalorileri oldukca düşük :)

Gulbaharb dedi ki...

ben yemek listesindeki "veya" yazısını "ve" olarak okumuşum.banada garip gelmişti.sabah sabah hem hindi salamı hemde somon ve ıspanak insanlarda ne mide var demiştim :)