1.12.2007

Milly NY

Milly ANK olsa fena mı olurdu? Son iki yıldır Ankara'da güzel bir şeylere rastlamak gittikce zorlaşıyor. Ankara artık koca bir şantiye. Örnek başkent veya Avrupa başkenti değil ;) Milly NY benim çok hoşuma gitti. Kısa kabanlar, kemerler, bereler, yine muz çoraplar ve siyah çorap ve topuklu ayakkabı giymek. Çok severim ama hiç denemedim, cesaret edemedim!

Milly NY





















Ve seçtiğim bazı detaylar. Siyah muz çorap üzerine böyle desenli çan etekler harika görünüyor!

Milly NY Detaylar
















Milly Ankara'da yok fakat ilgilenenler için İstanbul'da Vakko'da ve Maslak Beymen'de satılıyormuş. Daha detaylı görmek için fotoğrafların üzerine tıklayınız ;)

4 yorum:

Chocolatecan (özlem) dedi ki...

sol alttakine bayıldım bende. Biz kilo versem çok yakışıcak bana ama :)) veremiyoruuum :))

bembi dedi ki...

şimdi yeniden baktım da, hepsini sevmişim ben sevgili Özlem! :)) Kilo vermek miii.. niye hatırlatıyosun yaaa bühühüh :((

Gulbaharb dedi ki...

bembicim misha barton sevmiyorsun galiba resimdeki tüm kafalarını kesmişsin

bembi dedi ki...

merhabalar :) Alttaki fotoğraflar üsttekilerin detayları sadece. Kafaları kesmedim ;) Fotoğraftaki model Misha Barton değil. Ama kendisini beğenmiyorum, bu doğru :))