31.12.2007

Minder, Muftak, Podyum birincilerim!

Çok seviyorum minderleri! Ama seçmek zor olmadı. Desenleri biçimleri bir yana, tüm Minder etiketi içinde apayrı bir minder yazısı var. PBteen minderleri tam konfor sunuyor. Baktıkca içim gidiyor! ;D

PBteen















Mutfak etiktetinde yılın birincisini seçemedim. İki tane birinci seçiyorum malesef. Birisi tuzluk ve biberlik yazım. Diğeri ise Ecology Design'ın bambu kaseleri!

tuzluk ve biberlik

Ecology Design




















Podyum etiketinde bir numaram Agyness Deyn yazım! Saç modeline nasıl imrendiğimden bahsetmiştim yazımda. Bol bol Agyness Deyn fotoğrafına yer vermiştim ;) Hala imreniyorum ama iyi ki de havaya girip saçlarımı bu kadar kısa kestirmemişim diyorum. Çünkü kısa saçları Agyness Deyn'de görmek çok daha güzel!!

Agyness Deyn








Moda etiketinden seçim yapmak istemiyorum! Çok fazla yazım var :D Hangisini seçsem bir diğerine ayıp olur ;)

3 yorum:

Deniz dedi ki...

Toplu bir geçiş izlemiş gibi oldum :) Teşekkür ederim :)

bembi dedi ki...

ben teşekkür ederim ablacım başından beri takip ettiğin ve güzel yorumlar bıraktığın için :)))

Esra :) dedi ki...

birbirine sarılan tuzluklardan bende var :)

KadıncaBlog