11.12.2007

Çizim Defterim Taşındı - Yeni Adresim :)

Bugün eskiz defterim olan bengidiyorum.blogspot.com'dan, illüstrasyon ve grafik tasarım çalışmalarımı yayınlayacağım yeni adresime taşınıyorum;

www.bengigencer.com

Blogumda yer verdiğim taşınma haberimde de yazdığım gibi;

Blogum sayesinde bir çok güzel insanla yazıştım, bir çok güzel insanla tanıştım, bir çok güzel arkadaşım oldu!!! Ziyaret edenlere, yorum yazanlara, mail atanlara, link verenlere vakit ayırdıkları için tek tek teşekkür çok ederim!

Herkesi yeni sayfama beklerim! Vakit ayırıp yeni adresime link veren arkadaşlarıma şimdiden çok çok teşekkür ederim! :)

benkonusuyorum.blogspot.com ise devam ediyor ;)

3 yorum:

cocuklacocuk dedi ki...

hayırlı olsun yeni yerin, orda da ziyeretçin olup çizimlerini keyifle takip edeceğiz,...sevgiler

GİZEM ŞIVKA PİDECİ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
bembi dedi ki...

Çok teşekkür ederim sevgili Cocuklacocuk ve sevgili Gizem! Herzaman beklerim ;)