28.02.2007

Kiera Knightly Çizmeleri

Bi ara bu çizmelere takmıştım kafayı. Nereye baksam Kiera Knightly, ne zaman baksam bu çizmeleri giyiyordu. Sevmem kendisini.. zaten son zamanlarda sevmediğim ne kadar çok ünlüyü buraya taşıdım :) içten içe seviyomuyum nedir? :-P aman yok bee..

Hatta benim için bu çizmeyi ve benzerlerini arayan cici arkadaşlarım da var, öpüyorum onları burdan! :) Sonra ablam saolsun, cook daha güzelini bulduk aldık :) hergün giyiyom valla :) ihihi ama onun fotoğrafını koymam. o kadar da diil artık :P

5 Dakikalık Küresel Eylem

Küresel ısınmaya dikkat çekmek için (bizim dikkatimiz çekildi de başkalarınınkini çekmek için) yarın yerel saat farkı gözetilmeksizin, 19.55-20.00 saatleri arasında tüm dünyada enerji kaynakları kapatılacak.

Biz bu eyleme katılıyoruz. Umarım herkes katılacaktır.

Böylece birlikte birşeyler yapıp yapamayacağımızı da göreceğiz. Eğer birlik olabiliyorsak, siyasilerin, sanayicilerin, işadamlarının, büyük rol oynayabilecek herkesin de ilgisini çekebiliriz. Onları birşeyler yapmaya yöneltebiliriz. Ve daha çok küresel eylemler, daha da iyisi daha çok küresel hareketler yapmaya yönelebiliriz.

Bu küresel eylem hakkında biraz araştırma yaptım ama bu öneriyi çıkaran asıl kurumu bulamadım. Yine de güzel bir site buldum.

27.02.2007

Walk this way

Ne gerek varsa bir grup civciv yorumlamış. Peh.. Orjinalı burda.

26.02.2007

Olmamış olmamış olmamış!

Yine bunca işin arasında sizle uğraşıyorum bayanlar. Yoğun istek üzerine Oscar törenindeki hanımların görüntülerini geliyor şimdi de. Ama bu sefer görsel müdelhale edemiycem, deymez.. Zaten ödül törenini bile izlemedim :P

İster Zac Posen olsun, ister Armani. ben beğenmedim. Önce rüküşler;









1 - Ya bu ne öyle babannenin gelinliğinden bozma elbise gibi Kirsten? İlk kez bi törene gelmiş gibi sırıtmalar.. anlamıyorum ki!?
2 - Aman tanrım.. e içinden görünen ne öyle Givinit? peki o saçlar.. inanamıyorum sana kezban yaa..
3 - Sonradan görmesin Beyonce sonradan görmee.. o kadar zenginsin güzelsin, nie bu kadar dombilisin bunu da anlamadım gitti..
4 - Jessicaa, jessicaa.. taş gibisin ama o elbise? heralde modacına gidip "hiç giyilmemiş bi renk olsun, herkesin gözüne batayim, mümkünse içine de bişi giymiyim, göğüsler fora olsun" demişsin?!
5 - Sevgili Megi, henüz gösteriş adımları atılan o kırmız halıdan geçmemişken, elbisenin kırış kırışlığı ne ya? kaç para verdin sen ona cicim? hiç öğrenemiyolar bu işi ya..

ve gecenin bana göre en şıkı! Reese Witherspoon. Fazla söze gerek yok...

Michelle Williams&Heath Ledger

Biliyorum böyle paparazi fotoğrafları.. yani çok ayıp.. ama napim pek şekerler.. hele Michelle Williams'ın yeni kısacık saçları süper olmuş. en azından şimdilik öyle görünüyor.. eh ne diyelim, Allah analı babalı büyütsün...

Cazip komidin

Bana çok cazip geldi. Fikri kaybetmemek için buraya koyuyorum. laylalaaylalaay :)

Afiyet şeker olsun

Bu dünyanın kargalara da ihtiyacı var ama öyle demeyin.Aferin Tema, güvenimizi sarstın. Biz de burda carcar sana link veriyoruz.

25.02.2007

Bottega Veneta

Abarttım biliyorum ama renkler çok güzel. Eleyemedimmm... Evet, yanlış görmüyorsunuz, bebek ayakkabımız da mevcuttur.. Niyeyse?

Duvarkağıdım :)

Her yeni sezonda Benetton katalogundan bir fotoğraf, uzun süreliğine duvarkağıdım oluyor. Seviyorum da tapıyorum da. Bu sezonu nasıl atladım? Neyse ki gün içind bi ara içim daraldı da aklıma geldi! :P En alt sağdaki grili fotoğraf artık yeni duvarkağıdım oldu!Burda küçük görünüyo :/ Kış sezonu boyunca "anne bak mutlaka Benetton'a git, çok güzel atkılar var, sen onları bi günde örersin, canım annem cicim annem" dedim durdum. Bu arada kış bitmiş de bahar gelmiş bile!

7 kişiyiz

Noluyo ya? Okumam gereken 43 sayfalık hikayenin henüz 16. sayfasındayım. Aklım gelip gidiyor, bir iki bişi yayınlayım derken, bi baktım pazar pazar 7 kişiyiz. Bu bi ilk. vallahi benim blogum bi anda bu kadarcik bile rating almazdı. çok heyecan verici. bi f5 daha yapsam 8 kişi olur muyuz? layallayaalalaayaaayyyy...

Keep your reality away from me













Bu fotoğrafa bi blogda raslamıştım, şimdi adresini hatırlamıyorum. Bi kız, kamyonunun arkasında bu yazıyı görmüş, hemen fotoğrafını çekmiş, güle oynaya yayınlamış. Bu yazının nasıl yazıldığına mı şaşarsın, yazının güzelliğine mi.. imzayı googleda aradığımda, vallahi bu site çıkıyor: http://www.itzahckret.com. hatta flickr'de bile var..

Ünlü ve mutlu aileler

Bi ara bu fotoğrafları düzenlemiş ve saklamıştım. Öylece kalacağına burda dursun.. Unuttuğum daha ünlü ve daha mutlu aileler varsa kusura bakmasınlar.. Ama bakmazlar zaten di mi.. tamam o zaman;

21.02.2007

Calimero

Bizler küçükken, TRT beyinlerimizi yıkayıp onlara şekil verirken, Calimero diye bir çizgi film vardı. Beni ürkütürdü biraz. Başına bir iş geldiğinde "ama haksızlık bu" der, ardından fikrimizi sorardı. "Ama haksızlık bu, öyle değil mi?". "Evet haksızlık".

O zamanlar haksızlık, pazar günü çalışmak, akşam zorla banyo yapmak, sabahın köründe sıcacık yorganın altından çıkmak, soğuk suyla yüzünü yıkamak, okula gitmek, yemekten önce dondurma yememek, tüm gün okulda çalışıp üstüne bi de yemekten sonra ödev yapmak, televizyon izlememek, erken yatmak, sokakta fazla oyanamamak, elma şekeri yememek veya okulda muz yememek.

Şimdi öyle değil. Şimdi haksızlık olduğunu bildiğimiz şeylere bile bu soruyu soramıyoruz. Büyüdük.. biraz.. Artık ani kayıpları, geride kalanları düşünüp işin içinden sıyrılamıyorsun. kafanda bin kere de "ama bu haksızlık" desen de kimseden onay alamıyorsun, aldığın onaylar da gidenleri geri getirmiyor. ne kadar düşünsen de iyi yanını göremiyor, zihnini toparlayamıyorsun. sonra bu toparlanamayan zihin sıkılıyor, bunalıyor, yazıyor, çiziyor, korkuyor, kaçıyor.

2007 bombok başladı demiycem. onun bi suçu yok. çünkü o yok, başlayan veya biten bişey de yok. "aman da yihhu, yeni yıl geldi, kırmızı don giyeyim, öpüşerek gireyim, maytap patlatıp kukuleta takayım, bak bu sefer herşey şahane olacak" demekle olmuyor. o zaman sabaha kadar çalış, erkenden kalkıp düşünmeye, üzülmeye, haksızlık bu dmeye devam edersin. şimdi çalışmaya devam.

19.02.2007

Ayna

Böyle minik aynaları çok seviyorum. Yine karşıma çıktı. Minicik bi tane alıp asicam eve :)

El Koyun






Geçen cuma sevgili aurum bana "hatırlattığın için teşekkür ederim" dedi. Neyi mi? Ağaç dikmeyi! Blogdaki linkleri gördükten sonra Tema'nın sayfasından meşe palamudu hediye etmiş sevgilisine. Sevgilisi de bunu görür görmez 3464'e TEMA yazıp sms atarak onun adina El Koyun pojesine destek vermiş. Ben de onlara teşekkür ederim!

Buna gerçekten çok sevindim. Onlar her ay fidan dikmeye karar verdiler. Ben de öyle. Ve bundan sonra sevdiklerime hediye etmeye karar verdim. O kadar da zor değil. Ya bir sms gönderiyorsunuz, ya bir bağış formu dolduruyorsunuz, ya da fidan dikiyorsunuz. Bağış yaptığınızda sertifika da gönderiyorlar. Bu projelerin tümüyle ilgili bilgileri internette bulabilirsiniz, ne kadar toplanmış, nereye ne kadar bağışlanmış.

Kahve içen kazanır

Haftaya ödülle başlamak ne güzel :)





www.kahve.gen.tr'de bir yarışmayadan ödül kazanmışım. laylayloom! alkışa gerek yok. mersi mersi.. kurayla kazandım :P

18.02.2007

Bana bundan lazim :)

2006 tasarım ödülü almış. Bana da bi tane lazım!

Nasıl bilirdiniz?

Britney Spears 'bitirdiniz beni laayn' diyerek kafasını kendi elleriyle kazımış. Bana neyse? Hiç sevmem kendisini. Oldum olası sevmem. Bu da bir Micheal Jackson vakası oldu heralde. bi tek Madonna mı ayakta kalmayı başarabildi acaba.. Bakınız öncesi ve sonrası;






Yani blog için sonunda Britney Spears fotoğrafları da aradım ya.. olacak iş değil...

17.02.2007

Claire's

Denis'in de söylediği gibi Claire's de % 75 indirim var, duyurulur. Benden birkaç seçmece...

16.02.2007

Accessorize'a gitme vakti gelmiş mi?

Hayır. gitsem bile pek bişi alacağımı sanmam. Küçücük dükkanda biri sağında biri solunda biri arkanda biri de kasada olmak üzere en az 4 kişi çalışıyorlar ve nedense herşey anlamsız pahalı. yine de daha büyük ve hafif bir makyaj cantasi fena olmazdi.

15.02.2007

Pişmanlık yok Endişe var!

Bugün güvercin pisliği gibi post yayınladım, neredeyse hiç çalışmadım! Pişman değilim! Ama korkuyorum! Bu hep böyle mi devam edecek? Bir postu yayınladıktan sonra bir sonraki postu düşünerek yeni bir explorer açmaya devam mı edicem? Bundan sonraki hayatım böyle mi geçecek??? Anneciiiiiiiiiiiiiiiim!

Hayatımda izlediğim en salak filmler!





Uzun zamandır bunu yapmak istiyordum. Liste bu kadar kısa değil elbette, bunlar ilk aklıma gelenler. Hayatımda izlediğim en salak filmler listemi ne kadar uzatırsam uzatayim birinci sırada her zaman A Knight's Tale - Şövalye filmi olacaktır. Diğer tüm filmler 2. sıradadır. 3. sıra ve mansyona layik film yoktur. Onlar bile bunlardan daha izlenilebilirdirler, bu durumda onlara haksızlık etmiş olurum. Ha, bu ifşa ettiğim eserler arasında kimilerinin beğendiği filmler varsa, kusura bakmasınlar. Bu blogda bunu ikinci kez yaziyorum; "renkler ve zevkler..."

Ayakkabım

Tamam, okuyan ve yorum yazan iki üç arkadaşım varmış.. o zaman devam ediyorum. bir gün comment sayım iki basamaklılara da geçer heralde?













Sağdaki ayakkabının kahverengisi vardı bende. Çook rahat bir ayakkabıydı, çok severdim. Bir tekinin burnu açıldı, çok eskidi artık giyilecek hali kalmadı :I Soldakini de beğendim ama nerden bulucam :P

Bühühü

Son zamanlarda moda dünyasından pek fazla görüntü taşıdım bloga. Renk olsun hoş olsun diye. Yani ben böyle bakiyorum, topluyorum, düzenliyorum, yayınlıyorum ama bakan kimse var mı bilmiyorum. Pek yorum gelmiyor :) Geçen gün bir blogda hemen her postun altında 90-150 arasi comment gördüm! Ağlamak istiyorum sayın seyirciler! amaninnn... benim de ideallerim var bühühü...

14.02.2007

Ankara senden iki şey istiyorum!

Ne su, ne hava temizliği, ne kültür sanat, ne çevre düzenlemesi, ne güvenlik, ne akşamları vitrinlere bakarak yürüyüş yapilabilecek sokaklar, ne etkinlikler. Sadece H&M ve IKEA. :oP

Evet, o günleri de göreceğiz sevgili kabartmatozu!

Pek beğendimmm!

Taş gibisin yavrumm. Atla da gideceğin yere kadar götüreyim anam!*













* derler.. bulamadın mı bi taksi halaaa?... pek beğendim pek!

Tadı Tuzu

Sanki kişibaşına düşen dert ve bunalım oranı %20'in altına düşmüş gibi, biraz hayatın tadı, tuzu, rengine bakalım dedim. Sizin için ilkbahar 2007 kreasyonlarından aradım, taradım, seçtim, düzenledim.
Zayifyet geçirmek üzere olan hanımların bu seneki trendleri Chloe'de!



















Üzerinde 'Black is beautifull' yazan 11 yıllık bir tshirtüm var. Siyahtan vazgeçmem. Givenchy rocks!











Gucci mi.. mmm.. fazla mesafeli bi hali var. Ama renkler, desenlere ve fırfırlara bayıldım, bayıldım, bayıldımmm, bayıldıııımmm!!!

13.02.2007

Sevgililer gününü kim ne yapsın?

Sevdiklerimizle sevgimizi paylaşalım. Ama sevgiye, ilgiye ve desteğe ihiyacı olanları da unutmayalım;

Bir tıkla Lösemili Çocuklar Kenti Projesi destek verebilirsiniz! Çevrenizi bu projeye bir tıkla destek olmaları için haberdar edebilirsiniz! Benim aklıma gelen bir kaç adres şöyle;

Darüşşafaka
Lösev
Kardeşini Seç
Unicef
1001dilek
sokakcocuklari



Bir şey değişti herşey değişti.. Fotoğrafın alıntı adresi ve biten kampanyanın detayları burada.

Paylaşmak istediğiniz bağış adresleri varsa lütfen haber verin, severek yer veririm. Teşekkürler!

12.02.2007

Şöyle renkli renkli, ferah ferah

Jocomomola!

Bunca bunalım arasında, nerden estiyse, bu popart-vari, grunge+ımsı elbiselerden istiyorum! ama online satışları yokmuş. :P

11.02.2007

Vay Chocolate Mochaa Vayy!

Gloria Jeans ile ilk tanışmamız Taksim'de sabahin köründe "aa bak açıkmış, bari bi kahve içip burda bekleyelim" dememizle gerçekleşti. İçerde bizi bangır bangır çalan Marilyn Manson coveri Sweet Dreams bekliyormuş da meğer, haberimiz yokmuş. Yuh.

Dün, arkadaş tafsiyesi ile manzarasının hatırı için gittik Tunalı Gloria Jeans'e. Manzaraya lafim yok, şehirin ağaçtan binaya kahverengi görünmesi dışında. Yazda baharda daha güzel olacağına eminim. Bekle bekle garson gelmedi. Biz de biraz oturup, açık hava, gün batımı ve manzaranın keyfini çıkaralım sonra kalkar az ilerdeki Starbucks'a gider, ağız tadıyla kahve içeriz dedik.

Sanırım bir 10 dakika sonra garson geldi, oysa biz kalkmak üzereydik. Neyse, bişi söyleyelim bari. En sade kahvelerin küçük boylarından isteyip bir 10 dakika daha bekledik.















Aman tanrım bu nea. Benimki bi kere buz gibi. İkisi de kahve diil başka bişiy. Bu ne ya? Şaka gibi. Hani Endonezya'da Minsk kedisi dışkısı kahvesi yapiliyor ya, acaba ondan mı getirdiler bize? Kaka kahvesi, içemedik, biraktik.

Bir 10 dakika hesap istemek için garson beklemek, sonra hesabin gelmesi, hesabi garsona vermek, hesap üzerinin gayet kendinden emin birşekilde geri gelmemesi üzerine garsonu uyarmak, para üzerimizi geri alip, güneşin batışını orda bırakıp, güle oynaya ordan uzaklaşmak epey uzun sürdü. Bu süre içerisinde soğuğu kapmışım. Eve gelince iyice üşüttüğümü farkettim :(

Alma Gloria'nın ahını çıkar aheste aheste.. Bir daha Gloria Jeans'e gitme mecburiyetim olursa, sadece su içicem, Allah düşürmesin!

8.02.2007

Motivation Mixer!

Sabah Nikewoman'dan mail geldi, beni kalbimden vurdu. Çok başarılılar :)




6.02.2007

Meğerse onlar da birer insan evladıymış :P

Madem laf ünlülerin estetik dışı hallerinden açıldı, bir de şunlara bakalım. Ben en çok Angelina Jolie ve Winona Ryder' a şaşırdım, çok doğal göründüğü için.. vay vay vaaayy..

İncelt;









Pompala;



















Kaldır;



5.02.2007

Evlenmeden önce ve evlendikten sonra!

Tesadüfen buldum bu görüntüleri :) Altlarında "evlenmeden önce ve evlendikten sonra" yazıyordu!





2.02.2007

Fa

Yeni cikan dergilere bakarken gördüm. Instyle dergisi bu ay hediye olarak küçük Fa deodorant veriyor. Fa deodorantlari bildiğim kadarıyla bazı ülkelerde yasaklandı. Çünkü size hoş kokular verirken, ozon deliğinin büyümesini sağlıyor. Fa kullanmayın arkadaşlar. İlla deodorantsa başka markalar var. Gerçi o ozona zarar vermez ikonlarini neye dayanarak koyuyorlar o da belli değil. Yarın, yani bu yeni günde BM küresel ısınma raporunu açıklayacak. bi çoğumuz bu raporu görmez, bir kısmımız dinler, üzülür, unutur. ama sonuç değişmeyecek. tekrar geçmiş olsun...

1.02.2007

Seç beğen al

Kışı yaşamadan nasil ilkbaharı yaşayacağız bilemiyorum ama işte BCBGMAXAZRIA'dan seçmeler..