2.01.2008

Benim tatlı hediyelerim! ;D

Bu yıl bloglarım sayesinde bir çok güzel ve tatlı insan tanıdım, çok güzel mailler aldım ve bazılarıyla tanıştım bile! Takip eden arkadaşlarım bilirler, blogumda özel hayatıma yer vermeyi tercih etmiyorum. Fakat bu çok özel bir durum!! Beni blogumdan tanıyan dört çok tatlı ve sevgili arkadaşımın bana gönderdikleri çok güzel ve benim için çok çok kıymetli olan hediyelerimi paylaşmak, bu sayede onlara bir kez daha teşekkür etmek istedim. Bu güzel hediyeleri aldığımda o kadar heyecanlandım, o kadar mutlu oldum ki bunları yazarken bile heyecan duyuyorum!! :D

Burçin'in Denemeleri isimli sayfasından, yaptığı güzeller güzeli pastarlarla tanıdığımız Sevgili Burçin koskocaman bir paket göndermiş! Benim zarif ve incelikli arkadaşım, En tatlı hediyeler etkinliğine ev sahipliği yapmıştı. Bu etkinlik için hazırladığım banner ve tarif kartları tasarımlarımda kullandığım Burçin'in fil kurabiyesini hatırlarsınız. Burçin de buna bir gönderme yapmış, bana çok tatlı bir fil mumluk heykeli ve koskocaman tombik bir melek göndermiş!! Bu tatlı fil de tombik melek de evimin önemli bir parçası artık! Sevgili Burçin'e çooook teşekkür ederim !!! :D

Burçin'ciğimden Tombik Meleğim ve Tatlı Filim






















Hamarat çalışmaları ve kitap önerilerini zevkle takip ettiğim cocuklacocuk'un yazarları sevgili Özlem ve sevgili Fulya benim için çok özel bir hediye hazırlamışlar! İllüstrasyon sayfamda "kediii.. kediii" diye sayıklayıp durduğum için bana, üzerinde şirin mi şirin bir kedicik işlemesi olan bir defter hazırlamışlar! Her konu için ayrı bir defter tuttuğum ve defterlerimi sonuna kadar kullanmayı sevdiğim için kedicikli defterim hep çalışma masamda ve elimin altında duruyor! Sevgili cocuklacocuk'a çooook teşekkür ederim!!! :D

Cocuklacocuk'tan Kedicikli Defterim

















Sevgili ve pek kıymetli Zamandan Sızan Kıymet! Sevgi dolu, güzel yüzlü, güzel kalpli Kıymet bana önünde kırmızı bir kalp olan bu şeker mi şeker kızı göndermiş! O kadar tatlı ki her baktığımda yanaklarını sıkasım geliyor! Mutfağıma astım ki onu sık sık göreyim, her gördüğümde sevgili Kıymet'i ve (nazar değmesin!) pozitif enerjisini hatırlayayım! Böylece hergün bana da o pozitif enerjisinden bulaşmış olsun! Sevgili Kıymet'e çooook teşekkür ederim!! :)

Kıymet'ciğimden Kalpli Tatlı Kızım























Ve dünyanın bir taaa ucundan gelen bir paket! Bir yıldır her gün saatlerce sohbet ediyoruz İnteraktif Moda Portalı Mordolap'ın kurucusu ve editörü olan sevgili arkadaşım Punkie ile! Ne kadar tatlı ve düşünceli olduğunu zaten biliyorum! Yine de çok şaşırttı ve çok mutlu etti beni!! Diyorum ya "kediii.. kediii" diye sayıklayıp duruyordum.. Punkie bana kıyamamış ve üzerlerinde tatlı kedicik, gravyer peynirleri ve fare dostları olan bu güzel fincan setini göndermiş!! Bize gelince karşılıklı çay içeceğiz kedili fincanlarla ;) Sevgili Punkie'ye çooook teşekkür ederim!

Punkie'ciğimden Kedili Fareli Kupalarım

13 yorum:

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

ŞAHANE İNSANLARIN SEVENLERİ ÇOK OLUR..BU ŞAHANE İNSANIN YÜZÜNDE KÜÇÜK BİR GÜLÜMSEME ONA DEĞER VERENLER İÇİN ÇOK ÖNEMLİDİR..HERŞEY BİR YANA ONU TANIMAK İNSANA DEĞER KATAR..
SANA BAYILAN
KIYMET..

punkie dedi ki...

bembim - isin komik tarafi diger hediye gonderen arkadaslarla hicbir sekilde birbirimizi tanimiyoruz ve hicbir sekilde diyalogumuz yok. bu kadar insan senin icin gonlunden boyle birsey yapmak gelmis birbirinden habersiz. iste sen bu kadar guzel bir insansin! daha da guzellerine layiksin!
seni coook seviyorum...!

cocuklacocuk dedi ki...

Sevgili Bembi, gönderilen hediyeye değer verildiğini bilmek daha bir güzel oluyor. Kediciğe çok iyi bakacağını biliyoruz. Güzel günlerde kullanman dileğiyle.
Punkie'ye katılıyorum, hiçbirimiz birbirimizi tanımıyoruz ve hepimizin gönlünden geçmişsin.

cilem dedi ki...

bembim sana gelmesinde kime hediye gelsin.burda olan herkes seni seviyor,düşünüyor:)sana ve dünya üzerindeki herkese iyi ve çoook mutlu yıllar dilerim:)

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

aaa sanırım blogunun birinci yılını tamamlamışsın bembi..

Esra :) dedi ki...

hediyelerinin hepsi birbirinden güzel gerçekten de güle güle kullan tekrar mutlu yıllar

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Canım Bengim,
Bu hediyeler seni mutlu etmek için bir vesile olabildiyse eğer ne mutlu bana. Sen şahane çizimlerinle beni hep çok mutlu ediyorsun.
Hep söylüyorum filler sana bol bol şans getirsin, tüm dileklerin gerçekleşsin. Herşeyin en güzeline layıksın.
Kocaman öpüyorum.
Filci blogcu :))

daphne dedi ki...

güle güle kullan hediyelerini çok güzeller :)

Yeliz dedi ki...

Bengicim, hepside çok cici iyi günlerde kullan, nice seneler gerçirmek dileğiyle hep birlikte!

Deniz dedi ki...

Ben bizzat armağanlara dokunma imkanı bulduğumdan, arkadaşlarının sevgilerinin de paketlerin içinde geldiğine şahit oldum :) Hepsi çok hoş :)

gülş dedi ki...

tüm hediyelerini güle güle kullan hepsi de birbirinden şekermiş! uzun zamandır her iki blogunu da takip ediyorum bengi, dün gece de seni rüyamda gördüm =) bir arkadaş vasıtasıyla sen olduğunu bilmeden evine ziyarete geliyordum ve daha sonra sen olduğunu öğreniyordum gerçekten komik bir rüyaydı!
sevgilerimle..

Nazkız dedi ki...

Ne güzel bir şey değil mi hediye almak ve vermek? Sevgiyi paylaşmak, sevgiyi anlatmanın yolunu bulmak, verici olmak...Allah dostlarımızın sevenlerimizin sayısını eksiltmesin iyi ki varlar!

bembi dedi ki...

Heeeeeeeerkese çok çok teşekkür ederim! Hepiniz çok şekersiniz!! :)) Bu yazıyı yazmak bir yana yorumlarını okumak bile beni çok mutlu etti ve çok heyecanlandırıdı :)) Herkese mutlu mutlu seneler! Herşey tüm iyi kalpli insanların gönlüne göre olsun :D

Kıymetcim, ayın 10da sanırım, ben de sayende hatırlamış oldum! yoksa farkına varmayacaktım :D

Gülş çok ilginç bir rüya!! Çok ilginç ama değil mi!! :)) Umarım iyi evsahipliği yapabilmişimdir sana!! ;D