15.01.2008

Cameron Diaz ve Büyük Turkuaz Taşlı Yüzüğü

Cameron Diaz'ın tarzını da çok beğeniyorum. Blogumda zaman / zaman yer veriyorum. Bu kez Loeffler Randall çizmeleri, iri turkuaz taşlı yüzüğü ve sallantılı bilekliğini çok sevdim. Makyajsız hali ile gezinirken hem spor hem şık görünüyor. Bu iri turkuaz taşlı yüzük bana Deniz'in ve Kıymet'in parmaklarında gördüğüm o güzel ve göz alıcı (maşşallah diyeyim!) yüzükleri anımsattı! :) Yakışan kullanıyor vallahi, güle güle kullanmaya devam etsinler! ;))


Cameron Diaz Loeffler Randall


















Fendi'nin beğendiğim ve beğenmediğim çanta modelleri var. Cameron Diaz'ın kolunda görünen "To You" çantasını hiç beğenmiyorum. :/ Bunlar da tasarımlarını beğenmiyor olmama ramen seçtiğim üç To You Fendi çantası;

Fendi To You

5 yorum:

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

bende sizin o zerafetinize bayılıyorum bayannn :) mucx

Esra :) dedi ki...

ayağındaki botların çok benzeri ben de var geçen sene nine westten almıştım giyesim geldi şimdi :)
bu arada bilekliğini çok beğendim.

yass dedi ki...

ben de cızme raporu vermeye geldım. mudo da bu cızmeler var yanları boyle degıl de dugmelı sekılde:P ben dun aldım bı tane kahverengı olanını:P

Trendtastic NY dedi ki...

Loeffler Randal the one and the only:)

http://trendasticny.blogspot.com/2007/11/loeffler-randall-matilde.html

bembi dedi ki...

ay o sizin zerafetinizdir kıymetcim!! ;D :)))

esra ne kadar çok çizmen botun var senin, ne güzel yaaa! :)) daha önce de sanki birkaç kez benzeri var diye yazmıştın di mi? güle güle kullan! :))

yasscım heryer indirimdeymiş ya, ben de çıkıp bakmak istiyoruuum! :)) çizmeni çok merak ettim şimdi ;) güle güle kullan!!

hahaha! trendasticny süpermiş! :D napıcaz biz bu Loeffler Randal sevdasını?! peki aldın mı? indirimde bakıcam yazmışsın? ben de istiyoruuum!! :))