23.01.2008

I ♥ hizlial.com

Artık benim bir numaralı internet üzerinden alışveriş adresim hizlial.com. Ürün fiyatları, ilk aklımıza gelen sitelerin fiyatlarına göre oldukca hesaplı. Ürün yelpazesi çok geniş. Alışverişinizi tamamlayana kadar geçtiğiniz her aşamada güven veriyor. Sizinle ilgilenildiğini hissediyorsunuz. Verdiğiniz sipariş (özel bir tedarik süreci gerektirmiyorsa) ertesi gün, en kötü ihtimalle iki gün sonra elinizde oluyor. Üstelik 30 ytl ve üzeri siparişlerde kargo ücreti alınmıyor! Şimdiye kadar verdiğim siparişlerden her şeyiyle çok memnun kaldığım için paylaşmak ve önermek istedim;

hizlial.com

5 yorum:

İşitme Kaybı dedi ki...

bembicim ben yine korkuyorum netten birşeyler almaya...en son başıma gelen olaylarla iyice korkar oldum..estore daha güvenli gibi geliyor...aman dikkatli ol sende

Çilek Reçeli dedi ki...

Merhaba,
Bende cep telefonumu Hızlıal'dan aldım. hizlial.com Gold Bilgisiayar firmasının internet alışveriş sitesidir. Güvenilirlik açısından iyi olduğunu düşünüyorum. ucuzluk ve adı gibi hızlı oluşları gayet iyi. Henüz yeni bir site ama yakında ismini daha çok duyacağız gibi geliyor, sitenin oluşturulma aşamalarında da takip etme şansım olmuştu, piyasada tutunmak için hizmet kalittelerine önem veriyorlar. Bende tavsiye ederim.

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

Bengi'cim ben de hepsiburada.com kullanıyorum..daha dün Tutkun'a nevresim siparişim geldi..arkasındaki güç çok önemli tabi..hepsiburada dogan grubunun.. benim başıma bir sorun gelmedi şimdiye kadar internet alışverişinden..zaten kaçınılmaz çok yakında internetten alışveriş kullanımı çoğalacak..hızlı,kargo sorunu yaşamadan en önemliside ucuza alabilmek çok avantajlı.. yaşasın internet :)
yakında tembelliğimden gıda alışverişimide oturduğum yerden yapacağım sanırım..

Yeliz dedi ki...

Bengicim, ben pek internetten alışveriş yapmam, bu siteyi geçen akşam birinden duymuştum sık sık alışveriş yaptığını söyledi çok memnunmuş bende denemek isterim sağol önerin için,

sevgiler

çisem dedi ki...

arkadaşlar hızlıal ile ilgili yorumlarınız görünce şaşırdım bende hızlıaldan bir ürün siparişi verdim ama saldım çayıra mevlam kayıra hepsiburda.comdan da ağzım yanmıştı, ben şimdi www.arastas.com dan alışverişimi yapıyorum hem basit hemde hiçbir sorun çıkmıyor,şöyle söyliyim hepsiburda en ucuz ürün satıyor diyorlar hayır bakın görün kıyaslayın,yadımcı olabildiysem ne mutlu,sevgilerimle..