15.01.2008

Jennifer Garner semt pazarında :)

Jennifer Garner'ın doğallığını çok seviyorum. Sokakta dolanırken çekilen fotoğarflarında ne daracık mini elbisesiyle ne ince topuklu ayakkabıyla ne de korumalarla görmüyorum hiç. Semt pazarında kızı Violet ile geziyor. Bunları yapmak için Hollywood yıldızı olmaya gerek yok. Çünkü hemen herkes semt pazarına gidebilir, iki demet çiçek alabilir, taze meyveleri koklayabilir, sevdiğine sarılıp öpebilir! Barajlarda bol su ve tepemizde biraz güneş olsa tam süper olur ;) Sanırım Jennifer Garner da içinden "paparaziler olmasa tam süper olur!" diyordur ;P

Jennifer Garner ve Violet

4 yorum:

Esra :) dedi ki...

evet ben de bu kadını seviyorum. Özellikle de eşi ve kızıyla olan ilişkilerinde. gerçekten çok doğal görünüyorlar. Kızlarına da bayılıyorum zaten çok tatlı maaşallah :)

cekirdeksizuzum dedi ki...

ben de özledim pazara gitmeyi. havalar birazcık ısınsa, saatler alınsa, hava geç kararsa çok mutlu olucam. (iş çıkışı karanlıkta pazara gitmek gelmiyor içimden de)

Defne dedi ki...

Demek ki bunların hepsi dengesiz olmuyorlar, normal ve doğal olanları da var :P :)).

Ben hala pazara uğruyorum arada bir. Ama çok da tadı yok kışın pazarın. Kar da yağmıyor zaten. Kuru soğukatn bıktım, en iyisi bahar gelsin :).

bembi dedi ki...

evet esra ya ikisi de çok şekerler :)) kızı da çok tatlı ;D

aynen katılıyorum çekirdeksizüzümcüm!! ama az kaldı, martta başlarız pazara gitmeye ;D

vallahi var gibi görünüyr defnecim ;D sana da aynen katılıyorum! pazarın tadı en güzel baharlarda çıkıyor. bu ay bol kar, şubatta bol yağmur, martta güneş istiyoruz!! :))