10.01.2008

Johnny Depp ve Rolling Stone

Johnny Depp Rolling Stone kapak güzeli olmuş ;) Ne de iyi olmuş! Detaylar burada.

Johnny Depp












Bu Johnny Depp'in süslediği Rolling Stone kağağı değil elbette. İşte eski sayılar. Bu Johnny Depp'in zamana yenik düşmeyen bir adam olduğunu daima düşünmüşümdür. Yıllar geçtikce eski fotoğraflarımız komik gelmeye başlar. Saçlar kıyafetler şimdikinden çok farklıdır, komiktir. Ünlüyseniz daha da komik görünürsünüz. Bunu yaşıtı ünlü erkek sinema oyuncularında da gördüm ama Johnny Depp'te hiç görmedim. Ya da görmemezlikten geldim, bilemiyorum.

Johnny Depp

11 yorum:

Deniz dedi ki...

:) elbiseler dandik gelmiyor da, yaşlanıyor artık... Benim gibi büüüüühühüh

nym dedi ki...

Bembi, dusundugum seyleri benden once yazmissin:) Bircogumuzun duygularina tercuman olmussun, ne guzel bir post bu boyle:))

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

NE VAR BU ADAMDA BİLMİYORUM..AMA GÖRÜNCE BAKINCA GÖZLERİMİ UZUN SÜRE ALAMADIĞIM BİR ADAM..BAŞKA VAR MI BUNUN KADAR ETKİLENDİĞİM YOK SANIRIM..

cocuklacocuk dedi ki...

Çok haklısın Bembi. Her kapakta ayrı bir güzel ve güncel

sunthing dedi ki...

Hastasınım Coniiiiiii :)Bi tek vegas'ta korku ve nefret'de kel haliyle dandik görünüyodu.
Ayh ayh lisede mi ortaokulda mı ne mektup yazmıştım ben buna...Cevap yazmadı lakin hala bi tane,her daim iç geçirilesi,güzel insan:P

titrekkelebek dedi ki...

çooooooooooooooookkkkkkkkk
yakışıklıııııııııııııı

PINAR dedi ki...

Bence her hali pek bi hoş,karizmatik. yaşlansa da farketmezzzzz....

beyhn dedi ki...

yaşlansın tabiki
biz de sübyancı olmayalım di mi :)

bembi dedi ki...

bir tek johnnt depp delisi ben değilmişim demek ki! :D Beni yanlız bırakmadığınız için teşekkürler ;D
Hastasıyızzzz! :D

Çilek Reçeli dedi ki...

Johhny Deep severler için güzel bir haber daha var (bende severlerdenim) Yeni filmi yakında gösterime girecek, bende filmin tanıtımını yapmıştım bilen bilmeyenlere anlatsın yakında Johnny'yi katil rolünde seyredeceğiz.Sevgiler :)

Adsız dedi ki...

ya ben bunun hassssstasıyımmmm aşkım hiç rüyalarımdan çıkmıyorr vanessa paradis onu hiçççç haketmio:( bütün filmlerini izledim en beğendiğim makas ellerdi çooooooooook duygulandım sonu ii bitcek sandım yazık oldu):
söylermisiniz? makas elleri internetten nerde izleyebilirm ya da cdsini nerden bulabilirm???