29.01.2008

Justin Long ve Drew Barrymore

Mr. PC ve Mr. Mac























Geçtiğimiz yıllardan bu yana keyifle takip ettiğim Mac'in acımasız ama eğlenceli reklam kapmanyası dışında Justin Long'ı hiç bir yerde görmediğimi, hatta hiç tanımadığımı itiraf etmeliyim. Macintosh reklamlarını görünce bazı PC kullanıcıları "Ayy, ne hoş çocuk!" dedi, bazı Mac kullanıcıları ise bol bol eleştirdi. Ben reklam kampanyasını sevdim. Cesur, sade ve açıktı. Sonraları Mac'i temsil eden Justin LongDrew Barrymore'un sevgilisi olarak gördüm, şaşırdım, -bana ne oluyorsa- yakıştırdım. Çok sevimli ve çok mutlu görünüyorlar;

Drew Barrymore ve Justin Long

2 yorum:

Sertalp Bilal dedi ki...

Reklam resimleri çok güzelmiş ayrıca dediğin gibi çok da yakışmışlar birbirlerine. Allah mutlu mesut etsin inşallah :)

raspberrypie dedi ki...

Kücüklügümden Drew hastasıyım ben. Tipsiz adamları yanına yakıstıramam pek ama bu seferki fena degil. Allah mesut etsin.