8.01.2008

Kim bu çocuklar? İşte cevaplar!

Kim bu çocuklar? soruma cevap veren arkadaşlarımı kırmayıp, daha fazla bekletmeden cevapları yayınlıyorum :)

1- Agyness Deyn. En sevdiğim top model. İpucu iki yazı aşağıda, 2008 Pirelli takviminde vardı aslında.

2- Natalia Vodianova. Loreal ve Calvin Klein reklamlarından tanıdığımız Rus asıllı, 3 çocuk annesi top model.

3- Doutzen Kroes. Zeki Triko'nun geçen yaz koleksiyonunda görüp güzelliğine hayran kaldığımız genç top model.

4- Alessandra Ambrosio. Victoria's Secret defilelerinden hatırladığımız esmer top model.

5- Kate Moss. Kısa boyu ve incecik yapısıyla hepimizin hemen her markada gördüğü o tanıdık top model.

6- Gisele Bündchen. O çok kazanan çok güzel olan ama burnuna estetik operasyon yaptırma hatasına düşen Brezilyalı top model.
























Katılan herkese cevapları için çoook teşekkürler :) Umarım eğlenceli olmuştur! ;D

4 yorum:

titrekkelebek dedi ki...

oh bee
rahatladım sonunda
ama hayatta bilemezmişim kalan soruları,
yani 6 üzerinden 2 aldım kaliba:p

evrim (akira) dedi ki...

en azından hepsinin top model olduğu konusunda haklıymışım;)

cocuklacocuk dedi ki...

tahmin yürütemediğimden , cevapları bekledim. keyifli bir yazı

bembi dedi ki...

olsun titrekkelebek ;)) kaç bildiğimiz önemli değil :)

haklıydın evrim ;)

beğenmenize sevindim cocuklacocuk :)