8.01.2008

Miss Selfridge

Miss Selfridge'de %70'e varan indirim başlamış. Ankara'da mağazaları yok. Sadece İstanbul ve İzmir'de var. Ben de sanal alışverişlerimden yapayım dedim. Şöyle cepli bir elbisem olsa, ben de ekose modasından nasibimi alsam. Peki ya elbisemi kışın nasıl giyerdim? Bir ceket ve atkıyla güzel olabilirdi. Atkıyı sevmedim fakat daha uygun birşey de bulamadım. Peki çanta ve ayakkabı? 2-C diyerek tercihimi yaptım. Orjinalleri uyumlu olmayabilir, fotoğraflara aldanmış olabilirim ama sanki böyle hoşuma gitti gibi;

Miss Selfridge

4 yorum:

Deniz dedi ki...

Uayıp kısalan atkı... son derece enteresan bir ayrıntı. (Kardeşime özel not: Bak saat kaç, demek ki olabiliyormuş:)))

Yeliz dedi ki...

Bengi, çok sık ziyaret ettiğim mağazalardan biri. Geçen yaz indirimden alışveriş yapmıştım ama bu sezon bir kere gidip karıştırabildim, tekrar gitmem lazım gel beraber gidelim:)

evrim (akira) dedi ki...

Bembi,
sezon sonunda çok güzel indirim yapmıştı,bir babet bğenmiştim 29 liraya almadığıma çok pişman oldum yeni sezonda kimbilir ne fiyat koyarlar?çok severim bende 4 tane mini elbise almıştım bayıla bayıla giyiyorum altına dar penye pantalon ve botlarla:)

bembi dedi ki...

aslında haklısın ablacım ben hiç uzanıp kısalıyor gibi düşünmemiştim :) bu arada tekrar ellerine sağlık ;))

o zaman biranönce istanbula gelmem gerek yeliz! ;))

çok merak ettim şimdi yaa, keşke ankara da miss selfridge olsaa evrim! :D