24.01.2008

Örümcek Yakalamak

Bizim evdeki örümceklere karşı bir savaşımız yok. Aksine onları seviyoruz. Varoldukları ve beslendikleri sürece bize büyük katkıları da oluyor. Bazen oldukca iri örümceklere rastlıyoruz. Bu durumda üzerlerine nazikce bir bardak kapatıyor, bardağın altına bir kağıt koyuyor ve bahçeye bırakıyoruz. Belki fazla incelikli gelecek ama kışın soğuğunda bunu bile yapmıyoruz :)

spidercatcher

Örümcek yakalamak için böyle bir alet üretmişler. Örümcekleri öldürmüyor. Fakat incitip incitmediği hakkında bir bilgi edinemedim. İncitmez mi, sonuçta hayvancağızın hareketine ani bir müdehale yapılıyor, ne yaşadığını biz nerden bilebiliriz ki? :/ İhtiyaç duyanlar Spider Catcher'ı internet sayfasından 15 Avro'ya satın alabilirler;

Spider Catcher

4 yorum:

lale dedi ki...

ama bu çok vahşice bi yöntem gibi geldi bana yaa.. yazık hayvancıklara öyle yakalanır mı hiiçç...
içim çok fena oldu. bakamadım bile ikinci kere.. sıkıştırıyo mu anlayamadım da tam bakamadığım için..
sizi de tebrik ediyorum, hayvanları seven herkesi ben de çok severim :)

yass dedi ki...

bembısım, ben de bahceye bırakıyorum.. kertenkele de oluyo balkonumuz cok yesıllık dıye.. gercı artık kedım jaws faktoru var.. ondan once gormem lazım:)

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

bu inceliğin varya bu inceliğin.. öptüm.

fikriminincegülü dedi ki...

Örümceği incitmekten bahsediyorsun ya, ben sana ne diyeyim. Nasıl bir tatlılık bu yahu. Nasıl bir gönül.:)