11.01.2008

Sard

Yeşil oje mi? Pek sanmıyorum! Ama İspanyol markası Sard'ın kumaş kemerlerini, geometrik kesimlerini, sadeliğini ve modelin donuk ifadesini sevdim. İlkokul mezuniyet elbisemi canım annem dikmişti. Kare yakası vardı. Çok severdim! Bu yakayı görünce o elbisem aklıma geldi :)) Bu arada modelin saçının açık olduğu haline bayıldım! Minik minik tost yapılmış uzun saçları, tepeden geriye doğru toplanmış. Bu saç modelini bu yaz gideceğim düğünlerden birinde yaptırmazsam çatlarım! :))

Sard
















blogdaki görüntüleri detaylı görmek için üzerlerine tıklayınız...

3 yorum:

beyhan dedi ki...

bunların kağıda çizilmiş halini görsek "böyle kıyafet olur mu be" deriz ama bal gibi de olmuş işte.
değişik bunlar epey.

ahu dedi ki...

oje kullanmam..ama kullansaydım kesin yeşil de olurdu:)yeşil deyince akan sular duruyor.bak yeşilli yazılara yorum yazmadan bile geçemiyorum:D

bembi dedi ki...

Beyhan ya çok haklısın! :)) aynen dediğin gibi kıyafetler :) bak bu yaklaşımlarımızla ne cin fikirlerimizi çöpe atıyoruz kimbilir ;))

yeşili ben de çok seviyorum Ahu! ama yeşil oje süremezdim :)) cesaret ister! yeşil oje sürersen bravo!! :D