22.01.2008

Scarlett Johansson'ın kırmızı ruju, siyah ojeleri ve hakla küpesi :)

Siyah ojeyi seviyorum ama sürdüğüm gün içerisinde bozmadan da edemiyorum. Scarlett Johansson ile tek ortak yönümüz bu olsa gerek. :P Bozulmuş oje bazen çok sevimli durabiliyor. Tabii Scarlett Johansson gibi at kuyruğu yapmış, pembeler giymiş, küçük bir kız gibi gülümsüyorsanız. Benim için ofise veya bir görüşmeye eskimiş ojelerle gitmek büyük bir korkudur! Mümkünse acele aseton alınır, tırnaklar hemencecik silinir. Hiç birşey sürülmemiş tırnaklar çok daha iyidir. Kırmız ruj ise bozuk siyah ojelerle dolaşmaktan daha fazla yürek, bembeyaz dişler ve içten bir gülümse ister! ;)

Scarlett Johansson

8 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

ay silinmiş oje benim de fobilerimden, bir de üstüne üstlük oje bozmada üstüme yok, asteon taşımam gerekiyor nerdeyse.

titrekkelebek dedi ki...

bence bu dibi gelmiş mi denir çıkmış mı denir yok dipboyası gelmiş desem daha doğru olur sarı saçlar siyah deil de koyu kaşlarla bu kıppppkırmızı ruj hiç güzel olmamış kanımca=)
bide ordaki küpeyi görünce tüylerim diken diken oldu,uyyyy....

titrekkelebek dedi ki...

yaaa şu şeker kız matilda ve babası vardı ya işte babası heath ledger ölmüş:((
kızı adına çok üzüldüm,çok üzülüyorum annesi babası ölen çocuklara:'(
anne olduktan sonra daha bi hassas duygusal oldum bu konularda
allah bizi çocuklarımıza çocuklarımızı bize bağışlasın..

Defne dedi ki...

Kırmızı ruj yakışmış hatuna da siyah oje kalıntılarına :P diyecek birşey bulamıyorum ben de. Benim tırnaklarım herhangi bir ojeyi taşıyabilecek güzellikte olmadıklarından biraz kıskançlık da var tabii dokundurmamda :)).

Orada yaşadığım iki yıl boyunca farkettiğim birşey var ki, bunların pek azı doğru dürüst kalem tutabiliyor. Avuçlarının içine alıp kalemi yazmaya çalışıyorlar. Bu arada aramızda kalemi değişik tarzda tutanlar varsa tenzih :) ederim ama bunlarda doğru şekliyle tutabilen pek az. Sağ veya sol el kullanmaları değiştirmiyor durumu.

Biraz önce Deniz'e de yazdığım gibi, kocaman kucaklarım seni de!:)

bembi dedi ki...

aynıyız desene cocuklacocukcum ;)) kısacık tatil de olsa hemen yanıma oje ve aseton alırım. ama pek ojeyle görünmem çünkü hemen bozarim ;))

titrekkelebekcim saç rengi çok güzel bence ama dediğin gibi hepsi birarada pek güzel olmamış :))

Heath Ledger ölü bulunmuş malesef. Ben de aynen ilk olarak kızı Matilda'yı düşündüm. Yoksa yok yere ölen gencecik bir sürü insanımız var. Böyle durumlarda çocuklardan başka birşey düşünemiyorum :( Çocuklarımızın hepsini Allah annesine babasına, sevenlerine bağışlasın!

Defne'cim kırmızı oje herkese, her kıyafete, her güne yakışır! Bence sürmelisin! :)) Kalem tutması bana garip gelmişti demek hepsi öyle?? :S

Ben de seni kocamaaan, sevgiyle kucaklarım! En kısa zamanda çay + sohbet istiyorum!! ;D

Defne dedi ki...

Ben de, ben dee! :)

bembi dedi ki...

ne zaman ne zaman :))) ne zaman uygun olursan haberleşelim avukatcım ;D

GİZEM ŞIVKA PİDECİ dedi ki...

Nar kirmizisi ruju tek gecerim. kiyafetine ve yuzdeki makyaja gore cok farkli mesajlar ve ifadeler verebiliyor