6.01.2008

Siyah taşlı iki kolye

Sağda Heidi Klum'un boynunda gördüğümüz kolye Accessorize'dan. Sevgili Daphne çok sevmişti. Ama orjinalini görünce pek beğenmeniştik. Fotoğraftaki kadar güzel parlamadığını düşünmüştük. Ya da ben öyle düşünmüş, onu vazgeçirmiştim, emin değilim :) Sağdaki Kenneth Jay Lane tasarımını görünce bu Accessorize kolyesi aklıma geldi. Birebir aynı değiller elbette ama çok benzettim. Benzetince de yer vereyim istedim. Soldaki şuan indirimde olduğu için fiyatını bilmiyorum ama 30Ytl civarı olsa gerek. Sağdaki ise 315$, yaklaşık 370Ytl. Daha çok parladığı kesin ;)

Accessorize ve Kenneth Jay Lane

4 yorum:

Yeliz dedi ki...

İki kolye arasında dağlar kadar fiyat farkı var parlamasa ayıp ederdi yani:)Accessorize mağazasına gidip çantaları karıştırmam lazım ama ne zaman şu ara vaktim yok valla:(

Esra :) dedi ki...

accessorize çok indirimde bir şeyler almak isteyenler olursa kaçırmasın

daphne dedi ki...

evet keşke bizde de heidi klum'da durdugu gibi dursa demistik hatta :) sagdaki daha iyiymis cidden.

bembi dedi ki...

benim de vaktim yok hala bakamadım yeliz ve esra :(

işte ne yazık ki reklamların cazibesi daphnecim ;)