1.01.2008

Tasarım, Topshop ve Ünlüler

Tasarım etiketinde çok çok sevdiğim bir çok tasarımcı, marka ve ürün var. Çok yönlü güzel insan Peit Hein'i anmak için bir güzel bahanem olmuş oldu.

Peit Hein














Topshop etiketinde bir numaram bu Topshop Bileklik! Çünkü çok çok tatlı bir arkadaşımın yılbaşı hediyesi oldu aynı zamanda! Ve burda göründüğünden çok çok daha güzel! Çok sevmiştim, gerçeğine sahip olunca bayıldım!!!

Topshop























Ünlüler etiketinde yer alan ünlü isimler arasından yılın birincisi olarak Cameron Diaz'ı seçtim! Justin Timberlake'den ayrıldığından beri daha da fit, mutlu ve güzel görünüyor!


Cameron Diaz

3 yorum:

Gulbaharb dedi ki...

john mayerle çıkıyormuş jessica simpson 'ın ugruna terk ettigiadam.

Esra :) dedi ki...

tasarımlara bayıldım. cameron diazın tarzını çok seviyorum ve şu anda da ayağımda onun botlarının topuklularından var. görünce daha da mutlu oldum :)

KadıncaBlog

bembi dedi ki...

son dedikodular demek böyle gulharab!? ;))

botları süper! topuklusu da süperdir eminim ki esra ;) güle güle giy ;))