7.02.2008

Accessorize yeni sezon

Accessorize kış indiriminde takılar arasında gözüme çarpan birşey olmadı. Ben de fiyatı oldukca uygun olan küçük bir çanta almakla yetindim. Yeni sezona ise şimdiden bakıyorum. Çok lazım değil ama seçimlerimi yaptım bile. Önce iki yüzük seçtim. İkisinin de tarzı, rengi, duruşu farklı. Ruh halime göre ikisini de takabilirim;

Accessorize

Bilekliklerden de farklı seçimler yaptım. Parlak bileklikler ve turkuaz bilekliklerde aklım kaldı. Özellikle birinci bileklik hem şık hem şirin hem de romantik! Orjinali de fotoğrafındaki gibi güzelse ve kaçırmayıp alabilirsem beni sevinirim! ;)

Accessorize

Güncelleme: Fiyatlarına baktım. Parlak taşlı yüzüğün bir benzerinin fiyatı 19Ytl, Siyah taşlı yüzüğün fiyatı 48 Ytl cıvarında.

6 yorum:

titrekkelebek dedi ki...

yü-zük-le-re-has-ta-ol-dum
yü-zük-le-re-has-ta-ol-dum

Yurtdışı Eğitim dedi ki...

yüzük kullanmayı sevmem ama seçtiğiniz bütün bileklikleri çok beğendim zevkimiz aynı sanırım

lale dedi ki...

ah accessorize aaahhh!!
ben bu mağazayı nasıl seviyorum anlatamam.. ruhum dinleniyo içeri girince :)
siyah taşlı yüzüğe bayıldım, bilekliklere de...
yanlız şöyle bir durum var ki ben hiçbir zaman accessorizedan mutlu çıkmam, bişeyler alsam da mutsuz çıkarım. çünkü hep başka bişeylerde aklım kalır.
çok uzattım :)

yass dedi ki...

yasemın de o bıleklıklerı kacırmamalııı:P

Gulbaharb dedi ki...

bembicim özellikle şu siyah yüzük internetten satışı varmı?Keşke her yazdığın ürünün fiyatlarınıda yazsan :)çokmu şımarıklık etmiş olurum.

bembi dedi ki...

Herkese keyifli yorumları için teşekkürler! :))

sevgili Gulbaharb, Accessorize'ın sayfasının linki yazımda var. İnternet üzerinden satış yapmıyorlar bildiğim kadarıyla. YTL olarak fiyat vermedikleri için ben de bilgi veremedim. Ama gidip bulabilirsem fiyatını mutlaka yazarım ;)