6.02.2008

Anna Thomas

Anna Thomas Australyalı bir modacı. Naif ve sade tasarımları var. Kış koleksiyonundaki siyah ve koyu grilerin yanında parlak yeşil kullanmasını çok sevdim! Modelin saç rengini de öyle! Eğer güzel bir kızıl gibi görünmüyorsa, monitörlerinizin ayarları ile oynayınız! ;)

Anna Thomas
















Bahar koleksiyonunda kullandığı erkeksi, beyaz ayakabıların uyumuna hayran kaldım. Üstelik kısa beyaz çorap bile giydirmişler. Gözüm yine elbiselerde ama böyle iri puantiyeli bir etek sahibi olmayı da isterim doğrusu! Elbise ve eteklerin alt kısımlarına koydukları kalın, tek renk şeritleri de çok sık görüyor ve bayılıyorum!

Anna Thomas

4 yorum:

Flame dedi ki...

Kızıl saça bayılıyorum.
Tam benlik...

Yeşil elbisede çok şeker.

clm dedi ki...

kızılın rengi bir harika :)

BeYHaN dedi ki...

üst resimde ortadaki siyah ayakkabı
alt resimde sol baştaki elbise

lale dedi ki...

yaa bu çok süperr bi renk.. benim de saçlarım kızıl ama koyu. yaklaşık 1 yıldır açıp daha turuncuya çalan bi kızıl yapmak istiyorum. düşünmekteyim çingeneye benzemiim tenime gitmezse diye... eşime gösterdim dün bu rengi büyük bi sevinç içerisinde o da dediki 'ama o kızın saçları uzun o kesitirmemiş senin gibi'.. (saçlarım kısacıkta) gıcık oldum :)