18.02.2008

Anthropologie Harfli Bardaklar

Türkiye'de satışı yok ama seviyorum işte. Diyorum ya, Anthropologie'ye bakmak içimi açıyor. Üzerinde ismimin baş harfi olan şeyleri severim. Kim sevmez, bilmiyorum. Evimize taşındığımız günün sabahında, posta kutumuzda bir paket bulmuştuk. Bir arkadaşımız sabahın köründe işe giderken isimlerimizin baş harflerinin olduğu hediye paketini posta kutumuza bırakmış. O günden beri evimizin dış kapısında asılı duruyorlar! İşte bunlar da harfli bardaklar;

Anthropologie Harfli Bardaklar

4 yorum:

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

antropologie Türkiye'ye gelsin eylemi başlatsak mı? :)

Biyo dedi ki...

Sevgili Bembi

Şu anda Zeytin bilim çocuk okuyor.Babamızın Meraklı Minik ve Bilim çocuk dergileri ile eve geldiği akşamlarda neşeyle:Olley Bembi abla ne çizmiş bakalımmm!"diye heyecanla açııp hemen senin çizimlere bakıyorlar!

Kağıt şeritten matematik oyuncağı bölümünde ise sana yorum yazmak şart oldu.

Ben seni hep,devamlı bloglinesimden takip etmeyi yeğlerken iş bu yorum cadıların isteğiyle yazılmıştır:)

Hepimiz seni öpüyoruz bembi ablamız.
Kolay gelsin.

bembi dedi ki...

Esra'cım bana uyar ;) Ama böyle uzaktan bakmak cüzdanımıza faydalı oluyor ;))

bembi dedi ki...

Sevgili Biyo!

Hem eşine, Meraklı Minik ve Bilim Çocuk dergilerini aksatmadan eve getirdiği için, hem tatlı kızlarına ilgiyle okudukları ve beğendikleri için, hem de sana yorum yazdığın ve paylaştığın için çok teşekkür ederim! Şeker kızlarını kocaman öpüyorum ve kucaklıyorum!! :))

Kocamaaaaaan sevgiler!
Bembi ;)