4.02.2008

J Crew desenli elbiseler, rengarenk ayakkabılar bir de Yargıcı

Alıştım ben güneşli havaya. Çok soğuk ama güneşli. İçim açılsın diye JCrew'a baktım yine. Şal desenli elbiseleri beğendim. En soldakini ablam Deniz'e hediye etmek istedim. O'nun Yemek.Name için hazırladığı anahtarlığı bana armağan etmesinin yanında bu sanal hediyenin lafı bile olmaz tabii. Abla-kardeş günümüze kadar bununla idare etsin ;)) :*

J Crew desenli elbiseler















Veeeee rengarenk ayakkabılar! Ben ortadaki ayakkabı modellerine bayıldım! Gerçekten istiyorum! Mümkünse yeşil olanını! Yeşil renk beni hep mutlu eder. Ama yeşilin tonlarında giysi ve aksesuar bulmak her zaman mümkün olmuyor. İşte bu tam bana göre!!

J Crew renkli ayakkabılar






















Babetlerin üstüste konulmuş görüntüleri bana Yargı'cının 2007 Kış katalogunu anımsattı. Böyle birarada görünce insanın iştahı açılıyor ;)

Yargıcı Kış 2007

4 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Etek ve gömlek kombinasyonuna bayıldım bende

yass dedi ki...

ayyy sarı elbbıseye bayıldımm ayakkabıların ıse her rengıne.. bembı agzımızın suyunu akıtıp kacıyosun yanı

Deniz dedi ki...

Aaa, teşekkür ederim :) Tam benlik, valla iyi tanımışsın kaç yıldır tanışıyoruz söylemesi ayıp :)) Abla kardeşler buraya şeklinde bir etkinlik yapsak :)

Flame dedi ki...

Babet bağımlısı olarak tek kelimeyle BAYILDIM...

Bengi Süppersin :)