11.02.2008

Kırçıl

Web sayfamı takip edenler bilirler, ne zamandır "kedii kedii" diye sayıkladım durdum. Sonra bir sabah kapıyı açtım. Karşımda Pati duruyordu! Yok, bu Pati değil. Bu Kırçıl. Pati'den birkaç gün sonra bizi şaşırtan kedicik. Pati sabah akşam geliyor, yemeğini yiyor, suyunu içiyor, kendi yuvasında biraz oturup ortadan kayboluyor. Kırçıl ise sabah geliyor yemeğini yiyor, suyunu içiyor ve akşama kadar kendi yuvasında bekliyor. İkisi de sevilmek, beslenmek ve eve girmek için can atıyor. Bugün Kırçıl'ın eve girmek için mırlarken çektiğim fotoğrafları. ;) Pati'nin fotoğrafları ise pek yakında burda! :))

Kırçıl

8 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Kediler biliyorlar, kimin kendilerini seveceğini.

Sertalp Bilal dedi ki...

:) Bengi Abla çok güzelmiş Kırçıl. Zaten yeni blogunu açarken üste koyduğun resimden belliydi ne kadar istediğin bir kediciki, bak iki tane birden gelmişler :)

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

çok tatlı :) ben de iş yerinde bakabilmek için köpek arıyorum umarım en kısa zamanda bulabilrim

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Benim gibi kedi sevmeyen bir şahsiyete bile sevdirdi bu fotoğrafların güzelliği.
Ellerine sağlık Bengim. Ayrıca sağ taraftaki kalpli muffine ba-yıl-dımmmmm..
Öpücükler..

Yeliz dedi ki...

Bengi çok şeker, istiyordun kapına geldi valla ne diyim gözün aydın:)benim kuşu görmesin sakın mır yapar

SHOPKOLIK dedi ki...

kedinin guzelligi bir yana o fotografin profosyonelligi bir yana :)

PINAR dedi ki...

Oğlum görse dayanamaz bu fotoğrafa, çok tatlı bir kediymiş Kırçıl.
Her ne kadar alerjilerimiz yüzünden eve alamasak da, dokunup sevemesekte Duman'ımız var bizimde, uzaktan seviyoruz.

bembi dedi ki...

Çok teşekkür ederim herkeses, beğenileri ve iyi dilekleri için! :)) Sevgiler!