21.02.2008

Le Souk

Evet evet çok soğuk! :P İğrenç bir espri ile başladım bakalım nasıl bitecek. Şunu da diyebilirdim mesela, "Adı Souk ama tasarımları çok sıcak!". Her yerde kar var ama gökyüzü açık ve güneşli. O yüzden şımardım sanırım. Bu "Ottoman" etiketli dekorasyon ürünlerini görünce sinir oluyorum. Tarihimizde, kültürümüzde olan nice güzel tasarımların ve değerlerin dünyayla ile daha çok paylaşamasını ve tanıtılmasını diliyorum. Bu tarzda dekorasyon malzemeleri bulmak için Ankara Samanpazarı, Dösim gibi mekanları iyi değerlendirmek gerekir. Hazır bu konulara sinir olmuşken sevgili Devletşah'ın bu yazısını okumanızı öneririm.


Duvar kağıtları da çok şeker. Tabi dört duvarı bunlarla kaplamak büyük bir hata olurdu. Evin içinde şaşı bak şaşır etkisi! :) Duvar illüstrasyonu alanında bir şeyler üretmeyi hep istemişimdir. Çok şanslıyım çünkü çocuklar için farklı farklı duvar kağıdı tasarımları yaptım ve de uygulandı. Ama ben hala vakit ayırıp web sayfamda yer veremedim! :/ Yeni sayfa tasarımıma geçince rahatca yer vericem umarım..

Le Souk Duvar Kağıtları

5 yorum:

Deniz dedi ki...

Ben görünce çatlayayım diye yapmışlar vallahi! Sen de ben göreyim diye koymuşsun :) Dolayısıyla evet çatladım, çok güzeeelleer :)

ahu dedi ki...

duvar kağıtlarıııı...evet evet göster onları bize..eminim çok şekerlerdir..bayılıyorum duvarlarda resim olmasına:)

Flame dedi ki...

Ben krem rengi pufa bittim,bayıldım,öldüm...
Çok güzelmiş :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

almışlar bizim bakır siniyi kaç dolara satıyorlar, helal. biz değerlendiremiyoruz kendi ürünlerimizi haklısın

bembi dedi ki...

Aşkolsun ablacim! Sen çatla diye koymadım! Aklına düşsün de samanpazarına gidelim diye koydum ;))

Teşekkür ederim Ahu ;)) Yakında yer vereceğim www.bengigencer.com'da ;)

Çok güzel gerçekten flame ;) buralarda da bulunabilir ;)

Malesef öyle cocuklacocuk. bazen de bize bile kat kat fiyatlara satılmaya çalışıyor burdaki markalar.. Ama İstanbulda ve birçok yerde çok daha güzel ve uygunları bulunabilir ;)