15.02.2008

L'Wren Scott ve Penelope Cruz

58. Berlin Film Festivali'nde kırmızı halı üzerinde poz veren Penelope Cruz'u görünce çok beğenmiştim! Elbisesi L'Wren Scott tasarımı imiş. Elbisesinin orjinalini aradım, buldum ve şaşırdım! Çünkü podyumdaki görüntüsünde Penelope Cruz'un üzerindeki gibi güzel görünmüyordu. Eh, hiç bir etken olmasa bile siyahın zarifliği var. Bir de itiraf etmelim, elbisenin üst kısmını Penelope Curz mankene oranla çok daha iyi taşımış.

L'Wren Scott Penelope Cruz

Ben kuruklu elbiseleri mi seviyorum nedir? Geçen sene de Oscar töreninde Reese Witherspoon'u da Nina Ricci elbisesi ile beğenmiştim! İkisi de kuyruklu, ikisi de fırfırlı, ikisi de straplez! Ne olacak benim bu halim...

4 yorum:

Yurtdışı Eğitim dedi ki...

iki elbisede çok güzel ve asil duruyor gerçekten bende çok beğendim...

Aymen dedi ki...

ben mankenin üzerinde daha hoş durduğunu düşünüyorum, sade ve duru

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

resimlerigörüpte yazını daha okumadan aynı şeyi ben de düşündüm. bence de penelope cruz elbiseyi daha iyi taşımış.

cekirdeksizuzum dedi ki...

elbiseye siyah beyaz daha güzel gitmiş bence. yoksa beşiktaşlı olduğumdan mı bana öyle geldi?