20.02.2008

Nothing Design

Sanırım bir şemsiye kapandığında ancak bu kadar güzel olabilir. Bir tek pembe gül gibi. Ben bayıldım! Nothing Design Group cin fikirli, bol ödüllü bir tasarım grubu. Ürünleri internet üzerinden satılıyor fakat Kore'li oldukları için buralara teslim ettiklerini sanmıyorum.

Nothing Design
Bir çok ürünlerine hayranlıkla baktım. Önemli ödülleri boşuna almamışlar. Bu ataçlar çok zarif ve çok tatlılar. Bu günlerde sayfaları kıvırmaktan vazgeçip bir kutu ataç almalıyım. Keşke bunlardan bulsam. ;)

Nothing Design

12 yorum:

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

bayıldımmmm şemsiyenizn zarifliğine..

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ne hoş, ne kadar zarif... Ayrıca ataçlar da harika. Masamdaki sıradan ataçları fırlatıp bu ataçlardan koymak istiyorum yerine mümkünse :P
Niye bizim ülkemizde böyle detaylı ve güzel şeyler düşünülmüyor ya :(((

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

muhteşem bir şemsiye.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Ataçlar çooook güzel.

bembi dedi ki...

dimi ya Kıymet'cim! insan kapatıp elinde gezdirmek ister ;))

ah Burçin'cim bulsam da sana da göndersem!! Çok tatlılar, aklım kaldı benim deee! :)

bembi dedi ki...

Katılıyorum Esra ve Cocuklacocuk :))

Defne dedi ki...

Aaaa, tatlı Bengi'm üşümüşş! Kırmızıyı da pek severim, çok yakışmış şekerim :).

KADRİYE dedi ki...

Gömlek yakasına broş gibi ataç takmak iyi fikir..
Tabi böyle güzel ataçlardan:)

Aymen dedi ki...

Ataçlar ne kadar ciciler öyle. Hay Allah rastladığım yerde bir kamyon ataç alma hissi belirdi içimde:) çok güzeller.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

benim en güzel ataçlarım renkli ve çizgili olanlar dı,bunlar resmen toka gibi ayol...pek şık...kafama takarım ben bunları....

GİZEM ŞIVKA PİDECİ dedi ki...

Bu ne guzel semsiye,acilmazki bu, ahmak islatan semsiye yapar. :)

bembi dedi ki...

Defne'cim teşekkür ederim ;) üşüdüm, kırmızı bere ve atkımı taktım ;))