21.02.2008

NYmag Andrew Eccles ve Andreas Sjödin moda fotoğrafları

Fotoğrafları Andrew Eccles çekmiş, arkaplandaki tablolar Mike Howard'e ait. Önceki gün NYmag'de gördüğümde büyülendim. Fotoğraflar da elbiseler de tablolar da ilham verdi bana. İçim açıldı desem yeridir. Elbiseler saat yönünde sırayla Dolce&Gabbana, Zac Posen, Fendi ve Chloé. Son günlerde ne kadar sık boya etkisinde kalmış elbiseler görüyoruz. Geçen haziran'da Demi Moore'da gördüğümden beri seviyorum bu elbiseleri. Seçmem gerekse sanırım... seçmek çok zor... Fendi'yi seçiyorum. Çünkü aykırılıklar büyüleyici! Seçimimi işaretleyemedim çünkü fotoğraflara kıyamadım. Sadece derginin logosunu ekledim. ;)

NYmag Andrew Eccles

Bu fotoğrafları ise Andreas Sjödin çekmiş. Modeller bu kez American Ballet Theatre'ın balerinleri! Elbiseler ise yine saat yönünde soldan sağa; Michael Kors, Missoni, Jeffrey NY ve Nina Ricci. Burda seçim yapamak yine çok zor. Hepsi çok zarif ve harika görünüyor! Fakat bir balık olarak, gözüme balık pulu gibi görünen Nina Ricci elbisesine asla hayır diyemem!!

NYmag Andreas Sjödin

Detaylı görmek için fotoğraların üzerine tıklayınız :)

3 yorum:

Yeliz dedi ki...

bengicim, elbise modelleri aldı başını gidiyor, tasarımcılar rengarenk uçuşan hoş modeller tasarlanmaya başladı,yaz gelsin artık!:)

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

ise modellerinden çok fotoğraf teknikleri dikkatimi çekti. Sanki suyun içinde gibiler. Yoksa öyleler mi?

beyhan dedi ki...

Andrew Eccles çekimlerine ve ordaki elbiselere bayıldım