28.02.2008

Çocuklar için Polisan Zehirsiz Boyalar

Polisan gülen boyadır. Çocukluğumuzdan beri bizlere gülümser. Son zamanlarda beni daha da çok gülümsetiyor. Çünkü çocuklar için zehirsiz, zararsız boyalar üretiyor! Ben de gördükce yiğenim için alıyorum. Çok çeşitli ve çok güzel ürünleri var. Yapı marketlerde ve kitapçılarda bulmak mümkün. Benim favorim rengarenk keçeli kalemleri!!

Polisan Zehirsiz Boyalar

Bugün hobi amaçlı boyalar da ürettiklerini farkettim. Atölyemde onlarca akrilik boya var ama resimlerimde kullanmak ve kalitesini denemek için hemen 12 renkli akrilik boya aldım. Üstelik fiyatı 7Ytl civarındaydı. Yabancı markalara göre oldukca hesaplı! Tabii ki Polisan hobi boyaları da zehirsiz. Üstelik yerli malı yurdun malı! Yani keyfime diyecek yok! Yerli malı ürünler tercih ederek nakliye yoğunluğunu ve dolayısıyla sera gazı salınımını azaltabilirsiniz. Polisan ürünleri hem çocukların sağlığına zarar vermiyor hem de küresel ısınma karşıtı gibi görünüyor!

6 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Polisan akrilik boyalarını ben denedim, çok da memnun kaldım. Ayrıca migros'un kırtasiye reyonunda da var, çocuklar için sunulan boya ürünlerinden.

titrekkelebek dedi ki...

oyyyy
öyle rengarenk boyalar görünce hepsini alasım ve resim yapasım gelioooo
hepsi çok güzel göründü gözüme:)
benim de kızım büyüsün alıcam inşallah ona hepsinden:)

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

süper çok beğendim çünkü çocuklara ne kadar anlatırsanız anlatın ağızlarına sürüyorlar o boyaları ve ellerini yüzlerini çiziyorlar.

Biyo dedi ki...

Benim kod adları:"meraklı minik"ve "bilim çocuk" olan "Bembi abla"hayranı kızlara da aldığımı söylememe gerk yok sanırım dimi:)))

Yeliz dedi ki...

renkler çok güzel, resim yapıp boyayasım geldi! çocukların elleri rahat durmadığı için polisan şart!demekki bende ileride bunlardan alırım artık:)

fikriminincegülü dedi ki...

Ben de şimdi öğrendim. Ki evimi de hep yerli malı Polisan ile boyatırım. Çok güzel görünüyor gerçekten. Hemen alınmalı, yavruya sunulmalı. Sanatsal faaliyetleri desteklenmeli.:) Teşekkürler Bembiş..