12.02.2008

Shiseido

Hiç Shiseido kullanmadım. Benim favorim MAC cosmetics ;) Ama Shiseido İlkbahar-Yaz makyajını görünce içim açıldı, yer vermek istedim. Eskiden, ablamın da cesaret vermesi ile evde makyaj denemeleri yapmaya bayılırdım. Telaş olmadığı için rahat rahat denerdim. Çoğu güzel olurdu veya bana güzel görünürdü ;) Tabi elinizde böyle yönlendirici makyaj uygulamaları varsa iş daha da kolay!
Shiseido

Özellikle sağdaki maykajın renklerini çok sevdim! Pırıltılı far tamam ama pırıltılı ruj sevmiyorum. Yine de renkleri çok güzel! Bu yüzden sağdaki makyaj uygulamasını seçtim. Bu kez seçimimi gösteren kalbi de mankene saç tokası olarak çizdim! ;))
Shiseido

2 yorum:

Yurtdışı Eğitim dedi ki...

ben soldaki makyajı beğendim :)

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

shiseido'nun pudraını uzun yıllardır kullanıyorum hatta bu
yazımda da bahsetmiştim. Ben çok memnunum kullanmaya tavsiye ederim :)