7.02.2008

Starbucks Sevgililer Günü Uyum Testi

Starbucks sevgilinizle uyumunuzu kahve tercihilerinize göre belirliyor. Çok lazım mı? Bence değil. Zaten işin eğlencesi bu. Çok meşakatli bir test de değil. Kahve seçiminizi yaptıktan sonra sevgilinizi oyuna davet ediyorsunuz. O da tercihini yapınca sonuç ortaya çıkıyor. ;)



Bir de sevgililer gününe özel kupalar ve tabi klasikleşen kalp kurabiyelerinden hazırlamışlar. Tadlarını hiç bilmiyorum. Kupaları da almayacağım. Sevgililer gününü de sevmem. O zaman neden yer veriyorum? Bir, testleri ve anketleri çok severim. Lakin bunda çoktan seçmeli soru sayısı birtane! İki, canım filtre kahve istiyor da ondan. Evde filtre kahve içmek gibisi yok! ;)

5 yorum:

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

ben de sevmiyorum sevgililer gününü ne gerek var ki? neden bize özel günler varken herkesin kutladığı, bizim için bir özelliği olmayan bir günde kutlayalım ki?

cekirdeksizuzum dedi ki...

ben kupaları çok sevdim.

Flame dedi ki...

İstanbula her gelişimde soluğu Starbucks'ta alan, yunanistana eşimin ailesini ziyaret etmek için değil de sırf kahve içmek, kupa almak için giden bir fanatik kahveseverim.

İzmitte 2 hafta içinde açılacak olan olan Starbucks ve Kahve Dünyasını heyecan,telaş ve sevinçle bekliyorum...

İkiside işyerimin yanında, şans mı bu sizce ?

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

Bembi geçen starbucks yazında ayıla bayıla içtiğim kahvelerimin ne kadar tuttun kalori içerdiğini gösteren sayfasını yayınladın tüm keyfim kaçtı :(
içtiğim kahvenin kalorisini görünce neye döndüğümü tahmin bile edemezsin..
ya şimdi evin erkeğiyle uyum testim iyi çıkmazsa sonuç nolacak?!!!

bembi dedi ki...

Alemsin Kıymet!! Ama o Starbucks kalori listesi acı ve gerçek! Bu ise işin eğlenceli ve uydurma tarafı ;))

Herkese sevgiler ;)