27.02.2008

Tübitak 3-6 Yaş Kitapları - Anna Milbourne

Tübitak'ın çok güzel ve çok değerli "Erken Çocukluk" kitapları var. 3-6 yaş grubundan en çok Anna Milbourne kitaplarını beğeniyorum. "Neden kar yağdığını hiç merak etmiş miydiniz?" veya "Hiç kumsalda deniz kabuğu aramaya çıktınız mı?" gibi başlıkları var. İlk üçünü doğumgününde yiğenime hediye etmiştim. Bu yaş grubundaki tüm çocukların seveceğini tahmin ediyorum. Ciltli fiyatı 9,50Ytl, ciltsiz fiyatı ise 3,80Ytl. Tüm kitapcılarda bulmak mümkün;

Tübitak Anna Milbourne

7 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

çocuklarımız için özellikle tübitak yayınlarını çok beğeniyoruz ama bunlara rastlamamıştım ilk fırsatta alalım...

Deniz dedi ki...

Her birinin çizerleri farklı. Çok zevkli ve bilgi verici. Özellikle Deniz kenarı ile ilgili olan kitap şöyle başlıyor: "Akşam üzeri sahile inip denizin bıraktığı izleri inceledin mi hiç?" gibi birşey. Her akşam "Haaaayır." diyor :)

OzLeM dedi ki...

Bu resimlerini koydukların son çıkanlar herhalde Bembi. Ay'da, Yuvada, Kelebek ve Yağmurlu Bir Gün'ü okumuştuk kızımla. Bunlar da harika görünüyor! Hemen almalı. Bir dee benim kızın son günlerdeki favorisi Meraklı Minik'te hazırladığın Hayvan Yuvaları kartları :-))

GİZEM ŞIVKA PİDECİ dedi ki...

himmmm tez listeye eklenile

yass dedi ki...

bebısım olur olmaz:)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

sömestrde nezih kitapevinde bulduğumuzda gözlerimiz parladı ve bütün seriyi attık sepetimize....
özellikle dinozorlu düşmüyor ipeğin elinden....

elfeyp dedi ki...

Merhaba,
Bloglarınızı, sitelerinizi gezdim tesadüfen. Hepsi harika!! Ellerinizden bu kadar şirin şeyler çıkması ne büyük şans, yaratıcılık..
Bu arada annenizin de yaptıklarına bayıldım.
Benim blogum da burada.
www.elfeyp.blogspot.com
Bodrum'dan sevgiler...