2.02.2008

Won Hundred

Dayanamadım, yine yazlıklara baktım. Çünkü donuyorum! Donmak demişken, Danimarka'lı marka Won Hunderd'ın 2008 ilkbahar-yaz koleksiyonunu gezdim. Siyah uzun çizmelerle mini beyaz elbise ve mini kot ceket birlikte çok şeker görünüyor! Siyah bantlı gri ayakkabıya ise bayıldım!! Erkek giyiminde gri bluz ve krem rengi kısa şortla yapılan kombinasyonları seçtim. Her erkek kısa şort giymez. Gömlek üzeri thsirt, yaz akşamlarında pek spor pek şık olur! Tercih edilir mi bilemem ama ben çok sevdim;

Won Hundred























Detaylı görmek için görüntülerin üzerlerine tıklayınızzz... ;)

2 yorum:

Esra :) dedi ki...

bembicim evet mini şortlar veya eteklerle botlar güzel duruyor resimlerde ama nerede giyeceğiz öyle?

yass dedi ki...

ben bayanlardakı kalplere aynen uyuyorum artı bır de o sıyah elbıse... gercı ayakkabının ucu acık olmasa daha cok hosuma gıdıcektı.. cok hoslarrr