24.03.2008

Dokuz Kuyruklu Kedi

Daha önce hiç Jeffery Archer kitabı okumamıştım. Ne yalan söyleyim varlığından haberim bile yoktu. Ankara Minesera alışveriş merkezinde yeni açılan İnklap kitabevi'nde görür görmez aldım Dokuz Kuyruklu Kedi kitabını. Önce kitabın kapağındaki çizim, sonra arka kapağında yazı ilgimi çekti. Biyografi ve anı kitaplarını sevdiğim için hemen aldım. Hikayeler gerçek, anlatım dili güzel olduğu için zevkle okuyorum.

Dokuz Kuyruklu Kedi

Kitabın arka kapağında yazanlar şöyle;

"Yaşamının beş yılını Avam Kamarası’nda, on dört yılını Lordlar Kamarası’nda ve iki yılını da Kraliçe’nin hapishanesinde geçirmiş olan yazar, iki yıllık cezası süresince beş ayrı hapishane dolaşmıştır.

Jeffrey Archer mahkumiyeti sırasında diğer mahkumlardan dinlediği olayları kah hüzünlü, kah komik, kah zarif nüktelerle süslediği bu unutulmaz hikayeleri okuyucuların beğenisine sunuyor.

Dokuz Kuyruklu Kedi, usta yazar Jeffrey Archer’ın tadına doyum olmayan hikayelerinden oluşan beşinci kitabı. Eser, uluslar arası üne sahip ressam Ronald Searle’nin özgün çizimleriyle bezeli."

1 yorum:

Flame dedi ki...

Bengi; biyografik kitapları bende çok seviyorum. Yaşanmışlık duygusu olması insanı hikayenin içine çekiyor hemen. Merak ettim bende şimdi ! Sevgiler...