17.03.2008

Duru Sabun

Oda kokuları, deodorantlar, kokulu sabunlar, parfümler.. Benim hayatımda yoktur. Yapay kokular boğazımda tuhaf bir tat yapar ve beni bol bol öksürtür. Sabun severim ben. Hem de çok severim. Renksiz kokusuz sabunları, doğal sabunları, hediye etmeyi, hediye almayı çok severim. Geçen gün markette "onu mu yabancı sermayeye bağlıydı yoksa bu mu?" diye bakarken Duru'nun yeni sabunlarını gördüm. Belki de vardı da ben yeni gördüm. Renksizler ve çok çok hafif kokuları var. Çok memnun kaldım. Duru sabunun web sayfasında bir çok güzel sabunlarını gördüm fakat onları raflarda bulmak mümkün olmuyor ne yazık ki..
Duru Sabun
Duru'nun su sorununa ilgi çeken ilanına mutlulukla yer veriyorum!

Duru Sabun

3 yorum:

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

bembicim duruyu kullanmadım bilmiyorum ama dolap i.lerine koymak için hacı şakir'in lavantalılarını tavsiye ederim gerçekten çok güzel kokuyorlar ve çok uzun süre dayanıyorlar

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Bembicim bende Duru'nun sabunlarını çok severim. Herşeyin doğalı en güzeli. Birde bu duru adı da en sevdiğimiz isimdir ablamla. Ablam kızı olsa adını Duru Su koyacaktı.

Haydins dedi ki...

bembi koku konusunda katiliyorum sana..bende evimde ozellikle banyoda kaloriferin uzerine koyuyorum sabunlari hem kuruyorlar daha cok dayaniyorlar hemde mis gibi kokuyorlar..Elbise dolaplarimada koyuyorum oh mis mis..