4.03.2008

İçimden geldi - Day

Day 2008 İlkbahar-Yaz koleksiyonuna bakarken sanal olarak seçiyor ve birilerine hediye ediyor olduğumu farkettim! Nasıl mı? Baştaki bol düğmeli beyaz ceketi Fashinonista, siyah kemerli gri, rahat yazlık elbiseyi Zembunia, şık kemer ve şık gömleği Kıymet, pırıltılı tatlı elbiseyi Defne, bol ve şık bir elbiseyi Elma için seçtim.

Day 2008 İlkbahar Yaz
Baştaki salaş ve rahat kombinasyonu kırmızı babetlerle birlikte kendim, siyah elbise istediği için güzel yazlık elbiseyi Begümgüm'e, kısa ceketli şık kombinasyonu Daphne, beyaz kapri ve gri kurvaze bluzu Aurum, siyah parıltılı elbise ve işlenmiş bolerou ablam Deniz, kumaş şort ve mini yelekli kombinasyonu Punkie için seçtim.

Day İlkbahar Yaz

Detaylı görmek için üzerlerine tıklayınız ;)

11 yorum:

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

Aaaa Aaaaaa çok şımardım..
Zamansız zamanlarda yapılan jestlere bayılırım..
O kız kadar güzel ve ince olamasamda bulursam hemen alacağım ya da getirteceğim..
Keyifle isteyerek mutlulukla çok öperim seni..

Defne dedi ki...

Senin tatlı jestlerinle mest oluyorum, ben de çok şımardım :). Bana kendimi çoook iyi hissettiriyorsun. Teşekkür ederim.

Not: Koşu bandında fazla mesai yapmam gerekecek incelmek için :P ama kısa vadede zor.

Kıymet ve ben seni ilk yakaladığımız fırsatta öyle bir kucaklayacağız ki kork bizden, kih kih :)).

yass dedi ki...

ben de soguk su ıcıyım:P ehhuha begumunkınden araklanıyım ben :)

Adsız dedi ki...

Allahim ben cok sansli bir kisiyim ki tam da ihtiyarcim oldugu donemde kocaman gobekli seyler moda ve ben hediyemi cook begendim:) ama begum ve defne'ninkini de aserebilirim yani:) Sayende gune gulumseyerek basladim canim arkadasim, sagol sagooll...erna

Deniz dedi ki...

nAy coook teşekkür ederim :)) Altına kendi ayakkabımı giysem olurrrr mu? Hani parlak olanını kikiki :) Çoook teşekkürler, çok mutlu oldum!

Yurtdışı Eğitim dedi ki...

siyah elbiseyi bende çok beğendim bana da hediye edebilirsin :)

begumgum dedi ki...

siyah elbise benim bikere,sandaletler de :)

bembicim,cook tesekkur ederim,cok tatlisin! :))

SHOPKOLIK dedi ki...

bemmbiiim! nasil bir zevktir buuu!! cok tesekkur ederim cok guzel yakistirmissin canim :) hemen kisa capli bir arastirmayla buralarda varmi bu marka bakayim :)

Serpil dedi ki...

Hepsi cokk guselmis..Aman ben en cok kendine ayirdigini begendim..Bulmaliyiz bu markayi Moskova'da var midir acaba ,olsa da burada bunlari giyecek hava ne zaman olucak..Yaz gelsiin!!

gözde dedi ki...

Bembicim, bloğunu o kadar uzun zamandır takip ediyorum ki.. Ama hiç yorum yazmamışım nedense. Bundan sonra buralarda olacağım.
Ayrıca bu kıyafetlere bayıldım. Hepsi çok güzeller.

daphne dedi ki...

hediyem icin tesekkurler ;) bayildim bayildim..