2.03.2008

Kate Beckinsale Snow Angels Galasında

Kate Beckinsale Snow Angels

Kate Beckinsale'i çok beğeniyorum. Çok güzel, çok sempatik ve iyi bir oyuncu. Snow Angels galasındaki tarzına bayıldım. Ten rengi kalın askıları, ince pilileri ve parlak taşlarıyla elbisesi bir harika! Takıları, makyajı ve saçı da öyle. Tüm detaylarını çok sevdim. Doğrusu uçuk pembe ojeleri beni şaşırttı! :) Böyle bir kıyafet giysem uçuk pembe oje sürmek aklıma bile gelmezdi. Çok sevdim çok!

Kate Beckinsale Snow Angels

Büyük ve detaylı görmek için üzerine tıklayınız ;)

4 yorum:

Flame dedi ki...

Ben küpeleri çoook sevdim ...
Tam benlik, keşke bulabilsem :)

Yeliz dedi ki...

ay bengi elbisenin rengi detaylar, makyajı ojesi çok hoş bende çok sevdim!:)

gözde dedi ki...

Üstündeki her detay ayrı güzel, harika bir seçim. Peri gibi olmuş:)

WebSeyyahi dedi ki...

şık duruyor teşekküler